וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר: "נגדיל את מתקני הטניס בפריפריה"

שר הספורט התארח במרכזי הטניס והחינוך בישראל, שצפויים לפתוח בקרוב מרכז טניס וחינוך ראשון אי פעם בשדרות: "מצאתי שותפים אמיתיים לקידום ענף הטניס הישראלי על כל רבדיו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5/ספורט1

שר הספורט, ח"כ מיקי זוהר, ביקר היום (שלישי) במרכז הטניס והחינוך רמת השרון ונפגש עם יחד עם בכירי מרכזי הטניס והחינוך בישראל, בראשות מנכ"ל המרכזים, ארז וידר, בנוסף לטניסאי העבר, אנדי רם ויוני ארליך.

במסגרת הביקור נפגש שר הספורט עם קבוצת טניסאים וטניסאיות מבטיחים בגילאי 12-14 מכל רחבי המדינה, המגיעים מדי שבוע ליום אימונים משותף במרכז רמת השרון, בהובלת המנהל המקצועי של המרכזים, יוני ארליך. השר שוחח עם ילדי הטניס מערד, קריית שמונה, עכו, אשקלון וערים מרוחקות נוספות, וכן גרם להם להתרגשות רבה, לאחר שערך עמם משחקונים קצרים על המגרש.

השר זוהר הוסיף וקיים דיון מקצועי עם בכירי מרכזי הטניס והחינוך בישראל, במהלכו הוצגה בפניו פעילותם הענפה של המרכזים ב-23 ישובים, בדגש על מתן הזדמנות אמיתית ושווה לכל ילד ללא הבדל ללמוד ולהתקדם במשחק הטניס, לצד מעטפת תומכת של מגוון תוכניות קהילה למול אתגרים אישיים של ילדים מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל.

בתוך כך, חשפו בכירי המרכזים בפני השר כי מרכז טניס וחינוך ראשון אי פעם צפוי להיפתח עד סוף השנה בשדרות, יחד עם תוכניות להקמת מרכזים נוספים דווקא באזורים המאתגרים בישראל.

השר בירך על המהלך ואמר: "משרד התרבות והספורט פועל להגדיל את מתקני הטניס בפריפריה, במטרה להביא יותר ויותר ילדים להכיר את המשחק כספורט אינדיבידואלי, המתכתב עם מצוינות, חוסן אישי וחינוך לערכים".

מיקי זוהר לצד אנדי רם יוני ארליך. קרן שמש, אתר רשמי
שואף להגדיל את ענף הטניס בישראל. זוהר עם אנדיוני/אתר רשמי, קרן שמש

במישור התחרותי, ציין השר בדיון: "אני מאמין גדול בקיום תחרויות טניס בין-לאומית בישראל, עם הטניסאים המובילים בעולם, כמו תחרות ה-250 ATP, שהתקיימה בספטמבר האחרון ותחרות ATP נוספת, העתידה להתקיים בנובמבר השנה בירושלים, ובשאיפה תהיה זו הפעם תחרות ATP 500. התחרויות הבין-לאומיות תורמות למשיכת ילדים לענף ונושאות בנוסף ערך לאומי רב, הודות לסיקור העולמי של מדינת ישראל".

השר אמר בסיום הביקור: "מצאתי במרכזי הטניס והחינוך בישראל שותפים אמיתיים לקידום ענף הטניס הישראלי על כל רבדיו, הן התחרותי והן הקהילתי. לפנינו עוד עבודה רבה להחזרת ענף הטניס לקדמת הספורט הישראלי, אולם אני משוכנע כי בשילוב כוחות מצוינים ומחויבים, נוכל לראות התקדמות עקבית בהישגי הענף ובתרומתו לפיתוח חיי הספורט בפריפריה".

מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, ארז וידר, מסר: "אנו מודים לשר הספורט, מיקי זוהר, על ביקורו ועל התמיכה הרבה בשליחות שאנו מובילים מדי יום למען טיפוח אלופים בטניס ובחיים. אנחנו פועלים בעיקר בפריפריה, לרוב היכן שאחרים לא נמצאים, מעניקים טניס איכותי לילדים שאין להם הזדמנות שווה. לראיה, אלופות ואלופי טניס רבים צמחו דווקא ממרכזים מרוחקים, יחד עם מאות אלפי ילדים שנפתחו בפניהם אופקים חדשים בחיים הודות למשחק הטניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully