וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל לייבוביץ' ינהל את המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע

השופט במפגש בין הקבוצה מהמקום השלישי לשני, דניאל בר נתן על ה-VAR. אביעד שילוח במשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה במה שעשוי להכריע את האליפות. במחזור הסיום שלושת המשחקים ישוחקו בשבת (20.5) בשעה 20:30

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

גל לייבוביץ' נבחר לנהל את המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-35, במה שעשוי להכריע ללא קשר לתוצאה של מכבי חיפה מול נתניה, אותו ינהל אביעד שילוח, את גורל אליפות ליגת העל. דניאל בר נתן יהיה שופט ה-VAR ביפו, זיו אדלר באצטדיון בנתניה.

עוד בפלייאוף העליון, מג'ד רושרוש ישפוט בטדי את המשחק בין הפועל ירושלים למ.ס. אשדוד ביום ראשון (20:15).

עוד נקבע כי המחזור ה-36 והאחרון בליגת העל ייערך ב-20.5 (שבת) שכל שלושת המשחקים יחלו ב-20:30. מכבי חיפה תארח את הפועל ירושלים, הפועל באר שבע במקביל את מכבי נתניה (ספורט 4) ומכבי תל אביב תגיע לאצטדיון הי"א למשחק חוץ מול מ.ס. אשדוד (ספורט3).

אביעד שילוח שופט כדורגל. ברני ארדוב
ינהל את המשחק שעשוי להעניק אליפות למכבי חיפה. שילוח/ברני ארדוב

בפלייאוף התחתון היורדות כבר הוכרעו והמשחקים נותרו לפרוטוקול בלבד, אך עדיין עירוני קרית שמונה תחפש להיפרד מליגת העל עם משחק נוסף, הפעם מול בית"ר ירושלים כשאוהד אסולין ינהל את ההתמודדות. יוני קלז יערוך בכורה בליגת העל כשישפוט את משחקה של סקציה נס ציונה מול בני סכנין, יואב מזרחי יהיה באצטדיון גרין במפגש בין מכבי בני ריינה להפועל חיפה וגל לוי ינהל את המשחק בין הפועל חדרה להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully