וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון וינגייט: נבחר מנהל חדש לאקדמיה למצוינות במקום גיל מעיין ז"ל

בנוסף, מנהלת אתנה מונתה למ"מ סמנכ"לית הספורט של המכון הלאומי למצוינות בספורט

מורן מסיקה-אידלמן מנהלת אתנה. יוסי טרבלסי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל,
מורן מסיקה-אידלמן/יוסי טרבלסי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

מנהלה החדש של האקדמיה למצוינות בספורט הוא אייל אהרנסון, לשעבר מנהל הפנימייה בכפר הנוער נווה הדסה ומנהל פרויקט הביטחון התזונתי העירוני ב"לתת". לאהרנסון תואר ראשון בחינוך, ייעוץ חינוכי וסוציולוגיה (אוניברסיטת ת"א), תואר ראשון נוסף בחינוך בתחום האזרחות (האוניברסיטה הפתוחה) ותואר שני מנהל ובמנהיגות בחינוך (אוני' ת"א). את שירותו הצבאי עשה ועושה כקצין ביחידות מובחרות.

האקדמיה היא הפנימייה בה מתחנכות ומתחנכים ספורטאיות וספורטאי העתיד של מדינת ישראל. בהם: השחיינית אנסטסיה גורבנקו, הג'ודאיות רז הרשקו, יולי משינר וכרם פרימו, שחקניות הכדורמים מרים בוקצ'נקו ונועה ססובר, שחקנית הכדורגל נועה סלימהוגיץ', כדורסלניות נבחרות ישראל ועוד רבים וטובים.

מורן מסיקה אידלמן, המנהלת כיום את אתנה - המרכז לקידום ספורט נשים במכון וינגייט, מונתה לתפקיד ממלאת מקום סמנכ"לית הספורט. היא תחזיק בשני התפקידים במקביל. במסגרת תפקידה תהיה אחראית מסיקה-אידלמן על הקשר והשירות לאיגודים ולנבחרות הלאומית, מערך רפואת הספורט והאקדמיה למצוינות.

לאורך השנים מילאה תפקידים בכירים בתחום הספורט; כמנהלת אגף הספורט במכבי ישראל וכממלאת מקום יו"ר איגוד ההתעמלות. בעבר, ניהלה את מחלקת הספורט בחברת "כיוונים" בעיריית באר שבע, והייתה אתלטית בעברה. היא בעלת תואר ראשון בניהול ומדעי המדינה מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר שני במנהל מדיניות ומנהיגות בחינוך. כמו כן, היא בוגרת קורס דירקטוריות מהמרכז הישראלי לניהול.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully