וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתם" לעוד עונה: גם הבן של צ'ארון שרי מככב

מותג הילדים האהוב NOIZZ צילם קמפיין קולקציית ערב 2023 עם הפרזנטורים רוי פרישר גוטמן, הילדה היפה בישראל אנסטסיה אברבוך ודור ההמשך של הכדורגלן וקפטן מכבי חיפה צ'ארון שרי (שגם הגיע להשגיח מקרוב על הסט), הבן שיין, לו זה הקמפיין השני

צ'ארון שרי עם בנו. מאניה גרופ,
צ'ארון שרי עם בנו/מאניה גרופ

מותג הילדים האהוב NOIZZ צילם קמפיין קולקציית ערב 2023 עם הפרזנטורים רוי פרישר גוטמן, הילדה היפה בישראל אנסטסיה אברבוך ודור ההמשך של הכדורגלן וקפטן מכבי חיפה צ'ארון שרי (שגם הגיע להשגיח מקרוב על הסט) שיין שרי.

הצילומים עבור הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ- 2.5 מיליון שקלים, נערכו בבית הצבעים של האומן סאם חלבי ביישוב דלית אל כרמל. הקונספט מאחורי הקמפיין הוא לצלם את קולקציית הערב, אשר מאופיינת בצבעים אחידים ובוהקים, במקום הכי צבעוני שבמדינה. כמובן שהקמפיין מדבר את השפה של נויז, וממשיך ליצור ערכים למותג תוך שילוב השובבות של הילדים.

את הקמפיין יובילו רוי פרישר גוטמן, עבורו זו השנה הרביעית עם המותג ואנסטסיה אברבוך עבורה מדובר בשנה שלישית לצידו של רוי. בשביל שיין שרי, הבן של קפטן מכבי חיפה זה הוא הקמפיין השני, וכפי שזה ניראה הוא ממשיך לאהוב את המצלמה והיא אותו.

השניים צילמו את קולקציית הערב של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי אלגנט ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.

רשת NOIZZ מציגה העונה קולקציית ערב רב גונית ומיוחדת. ניתן יהיה למצוא פריטים אלגנטיים לכל אירוע החל מחליפות ערב , דגמ"חים , חולצות מכופתרות , שמלות , חצאיות ועד לאקססוריז כמו פפיונים , חגורות ותיקים. כמו כן צולמו גם מגוון פריטים נוספים מקולקציית הקיץ - תוך כדי שמירה מתמדת על עיצובים לילדים שאינם ילדותיים ומצועצעים, להם יש אמירה אופנית משל עצמם. בשונה מחברות אופנה אחרות , רשת NOIZZ נותנת דגש על עיצובים בועטים שיוצרים בידול בקרב אופנת הילדים בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully