וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו גררו מבריק באוקראינה. מכבי תל אביב תרוויח ממכירתו בקיץ

הפנמי כבש שער רביעי בזוריה לוהנסק (צפו בביצוע המלוטש) והקבוצה האוקראינית צפויה לממש את אופציית הרכישה. הצהובים יקוו למקסם רווחים

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב חווה קשיים בליגת העל, אדוארדו גררו מצטיין בליגה האוקראינית. ואלו חדשות טובות גם לצהובים-כחולים, שככל הנראה ירוויחו ממכירתו של החלוץ הפנמי.

גררו התחיל את העונה כמושאל לבית"ר ירושלים אבל החיבור בבית וגן לא עבד והוא מיעט לשחק. בינואר הוא שוחרר מבית"ר ועבר בהשאלה לזוריה לוהנסק של פטריק ואן לוון וריימונד אטפלד. השניים עבדו איתו בהצלחה רבה בעבר וגם בקבוצה האוקראינית מדובר בשילוב מנצח.

אתמול (שני) גררו כבש שער נהדר בניצחון 0:3 על מטאליסט חרקוב ובשמונה משחקים יש לו ארבעה שערים וארבעה בישולים. מאז שהחלוץ בן ה-23 הגיע, זוריה עם 9 ניצחונות מ-10 משחקים ובפעם היחידה שהיא הפסידה, הוא לא שותף בגלל פציעה.

לזוריה לוהנסק יש אופציית רכישה בגובה 500 אלף יורו ונראה שהיא תממש אותה ותרכוש את גררו ממכבי תל אביב. אם זוריה לא תוכל לשלם חצי מיליון יורו, הצהובים יוכלו לדרוש סכום גבוה יותר מכל קבוצה ששמה על גררו את העין בחודשים האחרונים. למכבי יש גם אחוזים מהמכירה הבאה ואם זוריה תרכוש את גררו ומיד תמכור אותו, הרווח של הקבוצה הישראלית יגדל מעט.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פורח אצל ואן לוון ואטפלד. גררו/ברני ארדוב

בזכות הספרינט שלה במעלה הטבלה, זוריה לוהנסק מדורגת במקום השלישי בליגה האוקראינית, מרחק חמש נקודות מהמוליכה שחטאר דונייצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully