וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוול הפסידה 4:3 אחרי יתרון 1:3, סנדרלנד במקומה בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 19:32

האריות בעטו בדלי בבית מול בלקבורן ואיבדו את המקום השישי לטובת החתולים השחורים שחגגו 0:3 מול פרסטון ויפגשו את לוטון בחצי הגמר. בורו וקובנטרי בחצי הגמר הנוסף

תקציר ניצחונה של פולהאם 3:5 על לסטר סיטי/ספורט1

לאחר ששתי העולות נקבעו מזמן וגם זהות שלוש היורדות הוכרעה עוד לפני מחזור הסיום, העונה הסדירה בליגת המשנה באנגליה ננעלה הערב (שני) עם הקרב על שני הכרטיסים הנותרים לחצי גמר הפלייאוף. בתום דרמה במחזור ה-46, סנדרלד תפסה את המקום השישי על חשבון מילוול ששמטה יתרון 1:3 והפסידה בבית 4:3 לבלקבורן, והיא תפגוש את לוטון השלישית. מידלסברו הרביעית וקובנטרי החמישית נפרדו ב-1:1 וקבעו דייט נוסף לפלייאוף.

מילוול, כאמור, היא המאוכזבת הראשית. הקבוצה הלונדונית לא זכתה להיכנס בשערי הפרמיירליג והייתה תלויה אך ורק בעצמה בקרב על הפלייאוף, אבל שער ובישול של אוליבר ברק ו-1:3 במחצית הראשונה לא הספיק לה. בלקבורן נאבקה גם היא על הכרטיס והצליחה לעשות מהפך בהנהגת בן בררטון דיאס הצ'יליאני, שהשווה בדקה ה-63 וקבע 3:4 דרמטי בדקה ה-87.

לצערו ולצער הרוברס זה לא הספיק, שכן סנדרלנד טיילה ל-0:3 בחוץ מול פרסטון בזכות שערים של אמאד דיאלו, אלכס פריצ'רד וג'ק קלארק תוך 11 דקות במחצית השנייה (54 עד 65). ווסט ברומיץ', שהייתה גם היא בתמונה, הפסידה 3:2 אצל סוונסי.

בן בררטון דיאס שחקן בלקבורן חוגג שער, שחקני מילוול מאוכזבים. Craig Mercer/MB Media, GettyImages
צמד שהימם את מילוול. בן בררטון דיאס/GettyImages, Craig Mercer/MB Media

אלופת הליגה ברנלי הפכה לראשונה מאז לסטר סיטי ב-2014 שעוברת את רף 100 הנקודות. ג'וש בראונהיל ואשלי בארנס, בהופעת הפרידה שלו מטרף מור, כבשו במחצית הראשונה וסקוט טווין קבע 0:3 ביתי על קרדיף, יום אחרי ההודעה על החתמת המאמן וינסנט קומפני על חוזה חדש לחמש שנים.

העולה הנוספת שפילד יונייטד סיימה עם 91 נקודות, 10 פחות מהאלופה, לאחר ניצחון חוץ 1:2 על בירמינגהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully