וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו עוד לא מכרה את כל הכרטיסים, ומתחננת לאוהדיה: "צריכים אתכם בטירוף"

אחרי שהקטינו את ההקצאה למכבי תל אביב, בנסיכות קוראים לקהל להתייצב ברביעי: "על החיים ועל המוות". הפרשן הצרפתי ליגלג על הצהובים: "קבוצה ישראלית? ההצלחה שלה אך ורק בזכות אמריקאים"

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מונאקו ממשיכה במאמציה הכבירים לייצר אווירה ביתית במשחק החמישי והמכריע בסדרה נגד מכבי תל אביב. אחרי שהפרה את ההסכם הג'נטלמני בין המועדונים והקצתה לצהובים 150 כרטיסים בלבד למשחק (בניגוד למשחקים 1 ו-2 בסדרה, בהם הועברו 450 כרטיסים), הקבוצה מהנסיכות קוראת לאוהדיה למלא את האולם עד אפס מקום.

על פי העדכון האחרון מהמועדון, נותרו עדיין עשרות כרטיסים שלא נמכרו למשחק. אולם סאל גסטון מדסי מכיל רק 4,500 מקומות ישיבה, אולם ההיענות של האוהדים עדיין לא מלאה, ושחקני הקבוצה נשלחו למשימה כדי לקרוא להם להתייצב.

"נצטרך אתכם כדי ליצור אווירה מטורפת במשך כל 40 הדקות", אמר הקפטן יאקובה אוואטרה, והסנטר דונטאס מוטיונאס הוסיף: "זה משחק על החיים ועל המוות. נצטרך לתת את כל כולנו ונצטרך שגם הקהל יעשה זאת".

אוהדי מכבי תל אביב במונאקו. באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
יישארו כיסאות ריקים? אוהדי מכבי תל אביב במונאקו/אתר רשמי, באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

ניצחון של מונאקו שיעלה אותה לפיינל פור יהיה הישג מרשים לא רק עבור המועדון, אלא עבור הכדורסל הצרפתי כולו. 26 שנים חלפו מאז שקבוצה צרפתית השתתפה בפיינל פור היורוליג (בזמנו הייתה זו וילרבאן), ולכן המשחק זוכה לסיקור תקשורתי מוגבר יחסית. שחקן העבר סטפן ברון, שלבש בין היתר את המדים של נבחרת צרפת ומשמש כיום כפרשן טלוויזיה, אמר ל-"RMC": "מונאקו משחקת אגרוף עם מכבי תל אביב, שהיא אחת הקבוצות המעוטרות באירופה. היא נותנת פייט לקבוצות הכי אגדיות של הכדורסל האירופי, כמו ריאל מדריד וברצלונה. זה לא מובן מאליו".

ברון אף התלוצץ כשנשאל על ידי המנחה מה הופך את הקבוצה הישראלית למוצלחת כל כך לאורך השנים. "קבוצה ישראלית? יש למכבי תל אביב אולי שני ישראלים, וכל השאר אמריקאים. ככה זה נמשך כבר שנים, וככה היא הפכה לסיפור הצלחה", אמר ברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully