וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה חזר להרכב ובישל לראשונה מאז נובמבר 2021: "זה ענק עבורנו"

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 10:44

אחרי היעדרות ארוכה, קינדה פתח בהרכב קנזס סיטי שרשמה ניצחון ראשון העונה ב-MLS. מאמנו מרוצה: "הוא נותן תרומה התקפית עצומה לחברים סביבו כשהוא על המגרש"

תקציר ה-0:1 של ריבר פלייט על בוקה ג'וניורס בסופר-קלאסיקו/ספורט1

גדי קינדה פתח הלילה (בין ראשון לשני) בהרכב של קנזס סיטי מליגת ה-MLS לראשונה מאז 2021, ואף בישל שער בניצחון של קבוצתו 1:2 על סיאטל. קינדה קיבל כדור ברחבה, ספק ניסה להשתלט עליו ספק הסיט אותו בטעות, אבך כך או כך סידר לקבוצתו יתרון מהיר, ורשם בישול ראשון מאז נובמבר 2021. הוא הוחלף בסיום המחצית, בניסיון לחזור בהדרגה. עבור SportingKC זה היה ניצחון ראשון העונה, והיא עדיין במקום האחרון במערב, עם ניצחון בודד ב-11 משחקים (7 הפסדים).

פיטר ורמס, מאמן הקבוצה, שמח לראות את קינדה פותח בהרכב, והסביר: "קינדה אמור היה לשחק 30 או 45 דקות, אבל רציתי שיפתח. אני חושב שקל יותר עבורו במצב כזה. הוא חוזר. בפתיחת משחק, הרבה שחקנים אוהבים להיכנס לקצב מהיר כבר משריקת הפתיחה.

"ברור שבמחצית השנייה היו הרבה דברים שהיינו צריכים להיזהר מהם, כי הם התחילו ללחוץ אותנו. אבל זה שגדי הצליח לתת לנו 45 דקות זה ענק. אני חושב שהוא נותן תרומה התקפית עצומה לחברים סביבו כשהוא על המגרש. ייקח זמן, וצריכם להיות סבלניים איתו, אבל נמשיך ככה".

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully