וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אם איזי עוזב, קרית שמונה תרד לליגה ג' מהר מאוד"

8.5.2023 / 13:30

האיש הכי מזוהה עם הקבוצה הצפונית אחרי הבעלים, עדיין כואב את הירידה: "צפיתי במשחק נגד הפועל תל אביב וזרקתי חפצים על הטלוויזיה", אבל מאמין שבטווח הארוך זה יעזור למועדון להשתקם: "אם הם היו נשארים בליגת העל, סיכוי אמיתי שהוא היה עוזב"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

אחרי איזי שרצקי, רן בן שמעון הוא האיש הכי מזוהה עם עירוני קרית שמונה. רבים זוכרים ויזכרו לו לעולם את האליפות ההיסטורית ויוצאת הדופן שלקח עם המועדון הצפוני, אבל לא רבים זוכרים שעוד לפני כן, העלה בן שמעון בשתי תקופות שונות את קרית שמונה מהליגה הלאומית לליגת העל. בפעם הראשונה זו גם הייתה הפעם הראשונה שהקבוצה העפילה לליגת העל. אחרי שהעלה אותה בפעם הראשונה לליגת העל, הוא קיבל הזדמנות במכבי תל אביב של אלכס שניידר. הוא עזב את שרצקי אבל חזר שוב כשנה אחרי כן כדי להעלות שוב את המועדון לליגת העל. העלייה השנייה כבר הסתיימה כאמור באליפות לפני למעלה מעשור.

שלשום כשעירוני קרית שמונה ירדה לליגת הלאומית על הדשא בבלומפילד, שהה בן שמעון בחדרו באצטדיון הי"א באשדוד. הקבוצה ערכה אימון של צאת השבת על הדשא עם משה אוחיון. בן שמעון לא חש בטוב. היה לו חום גבוה, אבל הוא נשאר בחדרו וצפה בטלוויזיה בירידה. "זרקתי דברים על הטלוויזיה. התעצבנתי והתעצבתי. זה כואב לי מאוד", הוא אומר.

איתי בן שבת שחקן עירוני קרית שמונה בוכה. אריאל שלום
יחזרו כמו גדולים? קרית שמונה אחרי הירידה/אריאל שלום

אתה עדיין מרגיש שייכות? אפילו שעזבת לפני שנים ארוכות?

"כואב לי מאוד שעירוני קרית שמונה ירדה ליגה. אבל כמו שאיזי הוכיח בעבר, שמהמעמקים הוא קם הכי טוב, אני בטוח שגם הפעם הוא יקום. כואב לי מאוד על איזי שרצקי. הוא אדם טוב עם לב גדול שאוהב את המועדון הזה בכל לבו ונשמתו".

איזי שרצקי מדבר על סיום דרך.

"ראשית אני מאוד רוצה שאיזי ייקח את הדברים בפרופורציה וישמור על בריאותו, כי הוא בנה שם משפחה נפלאה שצריכה אותו חזק וטוב. שנית, אני סומך עליו שהוא יידע לעשות את הדבר הנכון".

עברת איתם מסע מאוד ארוך, מורכב ומיוחד.

"הייתי זה שהעלה את קרית שמונה לליגת העל בפעם הראשונה. זו הייתה פעם ראשונה והיסטורית. הייתי איתם בצמתים הכי משמעותיים. מצאתי את עצמי כואב מאוד את הירידה הזו והתכתבתי על זה עם איזי דקות ארוכות אחרי שזה נגמר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איזי שירצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה מחבק את רן בן שמעון מאמן הקבוצה. ברני ארדוב
היו ימים. שרצקי ובן שמעון/ברני ארדוב

מה אתה מרגיש?

"אני מרגיש שדווקא בגלל שקרית שמונה ירדה, איזי ישאר בסופו של דבר. אם הם היו נשארים, יש סיכוי שהוא היה עוזב. עכשיו כשהם ירדו, אני משוכנע שהוא ישאר. לא רואה את איזי עוזב ברגע הזה. אם איזי יעזוב, קרית שמונה תרד מהר לליגה ג'. אין מועדון כדורגל בקרית שמונה בלי איזי שרצקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully