וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים לא מתרגשת מההפסד ומתרכזת בנוער: "מטרה עליונה"

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 9:46

ה-4:1 נגד מכבי נתניה התקבל בהבנה לאור ירידת המתח. דון וזועבי שוב ישחקו עם הנוער במשחק מכריע על העלייה לליגת העל

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 4:1/ספרוט1

בהפועל ירושלים לא התרגשו יותר מדי מההפסד הביתי אמש למכבי נתניה 4:1, ובמועדון מבינים את אווירת סוף העונה וירידת המתח אצל השחקנים.

זיו אריה נשאל האם הדחת מכבי תל אביב מהגביע (שגרמה לכך שהמקום הרביעי בליגה לא יספיק לעלייה לאירופה) הסתדרה לו עם תיאוריית האבולוציה וענה: "אמרתי שהפועל ירושלים בשלב הזה של ההתפתחות שלה לא בטוח שאירופה זה הדבר הנכון לה, אבל נלך לכל משחק וננסה לנצח אותו. ממה שאמרתי עשו כאילו אני שמח שאנחנו לא באירופה".

כל העיניים במועדון נשואות כעת ליום חמישי הקרוב, בו קבוצת הנוער תתמודד עם הפועל ראשון לציון במשחק המכריע על עלייה לליגת העל. דון סדריק כבר ירד לעזור לנוער והוקפץ אתמול לבוגרים. זיו אריה אמר בנושא: "סדריק שיחק בנוער ביום שישי משחק עם הארכה, לקחנו איתו סיכון. עכשיו הוא וכרם זועבי ימשיכו לעזור לנוער, זאת מטרה עליונה".

כרם זועבי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ביום חמישי נגד הפועל ראשון לציון במשחק מכריע. זועבי/ברני ארדוב

נדב נידם אמר: "עשינו הרבה טעויות. ניסינו לשבור את הלחץ של נתניה ועשינו טעויות שעלו ביוקר. עונה הבאה? הפועל ירושלים מהמועדונים המקצוענים בארץ, טוב לי פה, אבל אלהים גדול. אני לא יודע מה יהיה במכבי תל אביב עונה הבאה, מי ייאמן, מה הסיטואציה, אף אחד לא יודע כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully