וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק הודיע על פרישה: "הגוף אמר את שלו, לא אוכל לחזור"

הבלם בן ה-33 מסיים קריירה מרשימה עם 3 אליפויות, שני גביעים וגם פרשה שנויה במחלוקת. בפוסט פרידה כתב: "גרמתם לילד מבית שאן להגשים את כל החלומות"

סיומה של קריירה מרשימה ומוצלחת: שיר צדק הודיע הבוקר (שני) על פרישה מכדורגל בגיל 33, אחרי שלא שיחק במסגרת מקצוענית מקיץ 2022 בעקבות פציעות. צדק פרסם פוסט פרידה באינסטגרם, בו הודה לאנשים שליוו אותו לאורך הדרך.

זהו זה.. הגיע הרגע שבו אני פורש מכדורגל", כתב. "תודה למשחק, לרגשות, לאוהדים, למאמנים, למועדונים, ליריבים ולחברים. גרמתם לילד מבית שאן להגשים את כל החלומות שהתבייש לחלום עליהם, לאזור אומץ, להוביל, להעיז, להתמודד עם פחד, לחץ ואדרנלין. להתמודד עם ניצחונות, הישגים, הפסדים, מפולות ופרשיות. תודה על קריירה ייחודית עם ניסיונות מכל עבר שהראו לי שבניתי משהו חזק. תודה על זה שאני יודע מי אני הרבה יותר טוב בזכותכם. הגוף אמר את שלו, ולצערי כבר לא אוכל לחזור. האהבה והתשוקה שלי למשחק תמיד תישאר. לוקח פסק זמן מהמקצוע שהיה כל חיי.

"תודה לקרית שמונה ולאיזי שרצקי שהאמין בי מתחילת הדרך. תודה לבאר שבע ולאלונה על תקופה עוצמתית בכל סקאלת הרגשות. תודה למכבי נתניה שנתנו לי להרגיש בבית. תודה לאלעד אשכנזי ולערן שדו על הבנייה והמסירות כל אחד בתחומו. תודה להורים שלי על התמיכה בכל מצב, אתם הכי מיוחדים בעולם. תודה לאשתי ולמשפחה שלי על אהבה אינסופית והכלה. תודה לקדוש ברוך הוא ששלח אותי לסיבוב הזה בדיוק בזמן. עשיתי קורס מאמנים, אולי נתראה בהמשך".

שיר צדק, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זה היה באוויר. שיר צדק/ברני ארדוב

צדק מסיים קריירה עשירה בתארים והצלחות. הוא זכה בשלוש אליפויות, שני גביעי המדינה, שלושה גביעי טוטו ובאלוף האלופים. צדק גם ערך 16 הופעות במדי נבחרת ישראל.

צדק גם זכור מפרשת החומרים האסורים. בספטמבר 2017 נודע כי צדק חשוב בשימוש בסמים ממריצים וכי הוא ירצה עונש השעיה מכל פעילות ספורטיבית עד להודעה חדשה. ביוני 2018 צדק חזר מההשעייה ושב לסגל הפועל באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • שיר צדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully