וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו מוכן לעזוב את רומא רק לפריז סן ז'רמן או ריאל מדריד"

בצרפת ממשיכים לדווח על מגעים מואצים בין המאמן לבין מוליכת הליגה. כריסטוף גאלטייה בכל מקרה צפוי לעזוב בתום העונה

תקציר: מונצה - רומא 1:1/ספורט1

פריס סן ז'רמן ניצחה אתמול (ראשון) 1:3 את טרואה ועשתה צעד חשוב בדרך לאליפות. הקבוצה מבירת צרפת התאוששה מההפסד במחזור הקודם ומחזיקה בפער של שש נקודות כשבקופה נותרו 12.

כריסטוף גאלטייה סיפק אחרי המשחק את הציטוטים הרגילים על כך ששום דבר עדיין לא סגור ושלקבוצה שלו אסור לשמוט נקודות כי לאנס וגם מארסיי הן קבוצות חזקות. ובינתיים מתגברים הדיווחים על מו"מ מתקדם בין פריז לבין ז'וזה מוריניו, שעשוי להחליף את הצרפתי.

לפי RMC, הפורטוגלי מוכן לעזוב את רומא רק לשתי קבוצות: פריז סן ז'רמן וריאל מדריד. גאלטייה אמנם מוביל את הראשונה לזכייה באליפות, אבל מזה חודשים ישנן הערכות שהוא לא ימשיך. בריאל יכול להיות שקרלו אנצ'לוטי יעזוב כשברקע דיבורים על מינוי לנבחרת ברזיל.

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו. Silvia Lore, GettyImages
מצליח בזירה האירופית, אבל בליגה הסיפור אחר. מוריניו/GettyImages, Silvia Lore

הדיבורים עם מו"מ בין פריז למוריניו הם לא דבר חדש, אבל לפי התקשורת הצרפתית, המגעים תפסו תאוצה בימים האחרונים. את המו"מ מובילים כרגע סוכנו של מוריניו מצד המאמן, והמנהל המקצועי לואיס קמפוס מהצד של המועדון.

מוריניו מאוד אהוב ברומא והוא חיזק את מעמדו כשהוליך את הקבוצה לתואר אירופי ראשון בתולדות המועדון עם הזכייה בקונפרנס ליג. הג'אלורוסי גם עלו לחצי הגמר של הליגה האירופית ומקווים לעוד הנפה, אבל בליגה התוצאות לא מספיק טובות. אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, רומא מדורגת במקום השביעי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully