וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א "יצאה מהכללים" נגד ירושלים, אבל סימנה וי על המטרות האמיתיות

8.5.2023 / 6:45

פויתרס מודה שהצהובים היו "קצת עצלנים" בהפסד בארנה ושהם יצטרכו "להרים את הרמה" בליגה, אבל בקבוצה חושבים באופן טבעי בעיקר על מונאקו: "הדבר החשוב היה להימנע מפציעות ולהכניס כמה שחקנים לעניינים". אכזבה מכמות הכרטיסים שהקצו הצרפתים

מכבי תל אביב פספסה אמש (ראשון) הזדמנות להבטיח את המקום הראשון בליגת העל, כשרשמה את הפסד הליגה החמישי שלה העונה והשני להפועל ירושלים, עם 83:76 בארנה. הצהובים יצטרכו לגבור על הפועל תל אביב במשחק האחרון של העונה כדי לזכות במקום הראשון, שיבטיח להם יתרון ביתיות כולל בגמר הפלייאוף, אבל אם יפסידו בדרבי, הם יירדו למקום השני.

מכבי הופיעה למשחק ללא לורנזו בראון ובונזי קולסון, ובחרה לא לתת דקות גם לג'ון דיברתולומיאו, במחשבה לקראת המשחק מחרתיים נגד מונאקו. למרות הסגל החסר, הצהובים קיבלו משחק טוב מאוד מג'רל מרטין עם 18 נקודות, רפי מנקו עם 13 נקודות ואלכס פויתרס עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים ונשארו צמודים לירושלים עד לדקות ההכרעה, שם הצליחו המארחים לברוח ולהכריע את המשחק.

"זה מאוד מאכזב, חשבנו שזה משחק שאפשר לנצח ועשינו את מה שאפשר לעשות כדי לנצח", ניתח פויתרס בסיום. "יש לנו את הכישרון, לא משנה מי מתלבש למשחק, ולכן זה מאכזב וזה יכאב לתקופה מסוימת. אנחנו צריכים להיות מקצוענים ולהסתכל רק על המשחק הבא, לא הסתכלנו על המשחק שלאחר מכן, פשוט החטאנו כמה זריקות במשחק הזה. במחצית השנייה הם שיחקו הרבה יותר מהר, היינו צעד מאחוריהם, יצאנו קצת מהכללים שלנו והיינו קצת עצלנים, כולל אני. נישן על זה, ונחשוב על מונאקו כי תהיה שם מלחמה".

הצהובים כבר נכנעו 3 פעמים העונה לירושלמים, ויש מי שתוהה כיצד זה ישפיע על המפגשים הבאים בין הקבוצות, במיוחד יגיעו לסדרת פלייאוף. "אני חושב שירושלים קבוצה נהדרת. היא מצליחה בליגת האלופות, יש לה מאמן נהדר, אני מכיר את ליוואי רנדולף עוד מהתיכון, יש את הנקינס, ספידי. קבוצה נהדרת, במיוחד אצלם בבית", מודה פויתרס. "נצטרך לדעת להרים את הרמה, כי יש קבוצות טובות בליגה הזאת".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יש ממה לדאוג? תלוי את מי שואלים. ווייד בולדווין אתמול/לירון מולדובן

מכבי תל אביב תחזור להתאמן היום לקראת המשחק נגד מונאקו ביום רביעי, אליו ייצאו מחר בשעות הצהריים אחרי שיקיימו את האימון המסכם בתל אביב, כהרגלם לאורך כל העונה. למרות ההפסד אמש, במועדון נשארים אופטימיים לקראת המשחק החשוב ברביעי.

"הדבר הכי חשוב במשחק הזה היה קודם כל לא להיפצע ולהכניס כמה שחקנים לעניינים, ועשינו את זה בצורה די טובה", אמר אחד מאנשי מכבי בדרך חזרה מהבירה. "להגיד מה היה קורה אם היינו משחקים בסגל מלא? זה לא רציני, השחקנים ששיחקו ראויים ובאו לנצח את המשחק. נצטרך להעביר הילוך ביום רביעי ולעבור את מונאקו בדרך לפיינל פור".

הצהובים מאוכזבים מההחלטה של מונאקו להעביר להם פחות מ-200 כרטיסים למשחק ביום רביעי, כשבמכבי ציפו לקבל את אותו מספר של כרטיסים כמו שקיבלו בשני המשחקים הראשונים בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully