וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

42 נקודות ושלשת ניצחון להארדן: פילדלפיה השוותה ל-2:2 מול בוסטון

אחרי שני משחקים איומים, המזוקן הכריע את הסלטיקס בהארכה ב-115:116 הדרמטי ושמר את הסדרה בחיים. אמביד הוסיף 34, אך נעלם ברבע הרביעי. 24 נק', 18 ריבאונדים ו-4 חסימות של טייטום לא הספיקו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

פלייאוף ה-NBA נמשך הערב והלילה עם שני משחקים: במפגש הראשון פילדלפיה נהנתה מהצגה של אמביד והארדן, ניצחה בבית את בוסטון והשוותה ל-2:2 את הסדרה. בהמשך הלילה פיניקס תארח את דנבר ותנסה להשוות גם היא ל-2:2.

ג'ואל אמביד פילדלפיה מול אל הורפורד בוסטון. רויטרס
ככה נראה MVP. אמביד מול הורפורד/רויטרס

פילדלפיה - בוסטון 115:116 (2:2 בסדרה)

בפתיחת סדרת הסיבוב השני מול בוסטון, סיפק ג'יימס הארדן את אחד ממשחקי הפלייאוף הטובים בקריירה. ללא ג'ואל אמביד, המטיר האיש והזקן 45 נקודות על הראש של בוסטון, גנב מהסלטיקס את יתרון הביתיות ונראה שוב כמו ה-MVP שהיה. אלא שדווקא מאז שאמביד חזר, הארדן קרס. במשחק 2 הוא סיים עם 14 נקודות ב-2 מ-14 מהשדה ובמשחק השלישי הוא סיים עם 16 נקודות ב-3 מ-14 מהשדה. בסך הכל, 5 מ-28 בצמד המשחקים האחרונים - הנתון הגרוע ביותר שלו לאורך הקריירה. אלא שהערב הארדן הופיע, ועוד איך הופיע וסחף את פילדלפיה לניצחון קשה ומורט עצבים, בדרך ל-2:2 בסדרה.

הארדן, שכיכב לאורך כל המשחק הזה, לקח פיקוד גם ברבע הרביעי שבו אמביד נעלם וניצח את המשחק הזה עם שלשה ענקית כשנותרו 19 שניות לסיום ההארכה. הארדן סיים את המשחק הזה עם 42 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים וגם 4 חטיפות. אמביד קלע 34 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל נעצר על 2 נקודות ברבע הרביעי ופינה את הבמה למזוקן במאני טיים. מנגד, ג'ייסון טייטום שקלע רק 2 נקודות במחצית הראשונה, סחף את בוסטון למהפך זמני וסיים עם 24 נקודות, 18 ריבאונדים וגם 4 חסימות שלא הספיקו. ג'יילן בראון הוסיף 23 לבוסטון, אבל מי שכיכב לצד טייטום במחצית השנייה היה אל הורפורד שתרם רק 10 נקודות, אבל גם 5 חסימות, כולן על אמביד עם הגנה נהדרת מולו במאני טיים. הסדרה תחזור כעת לבוסטון ואחרי שכבר גנבה משחק אחד בלי אמביד, פילדלפיה בהחלט יכולה לעשות את זה שוב עם הסנטר שלה. האם אנחנו בדרך לסדרה של 7 משחקים? עם כדורסל כזה, אנחנו מקווים שכן.

הארדן ואמביד לקחו פיקוד למן הרבע הראשון והעניקו לפילדלפיה יתרון 50:59 במחצית. האיש והזקן סיים את המחצית בלבד עם 21 נקודות ו-5 אסיסטים, ה-MVP הטרי הוסיף 19 נקודות ו-11 ריבאונדים. מנגד, טייטום לא מצא את עצמו וסיים את הרבע הראשון ללא נקודות, כשג'יילן בראון מנסה לקחת על עצמו את המשחק. שלשה של טוביאס האריס לקראת סיום הרבע השלישי העניקה לפילי יתרון של 75:90, אבל דווקא אז המארחים נתקעו. מקסי עוד סיים את הרבע השלישי עם סל שהעניק יתרון 83:93. הארדן חזר בפתיחת הרבע הרביעי, אבל פילדלפיה נתקעה 2 דקות ללא סל ודריק ווייט קיזז את הפיגור לשבע בלבד. דוק ריברס הזעיק פסק זמן, אבל טוביאס האריס איבד וטייטום צימק ל-92:86 בלבד מהקו. הבצורת של פילדלפיה נקטעה עם פלואטר של הארדן, שחטף לברוגדון ומצא את אמביד שהעניק שוב מרווח ביטחון למארחים וקבע 88:96.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'יימס הארדן פילדלפיה מול ג'יילן בראון בוסטון. GettyImages
התפוצץ כמו במשחק הראשון. הארדן/GettyImages

גמור? ממש ממש לא. בוסטון לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם ריצת 0:8 עם שתי שלשות של סמארט וטייטום, שקבע שוויון 96 כשנותרו 5:25 דקות לסיום המשחק. פילדלפיה נתקע לגמרי, טייטום חסם את מקסי והורפורד קבע 96:98 מדהים לאורחים שהשלימו ריצת 0:10. הארדן סחט עבירה ועצר את הריצה של פילדלפיה מהקו, אבל טייטום סחט עבירה מנגד וקלע אחת מהקו. הורפורד חסם את אמביד ואז שלשה של סמארט העניקה יתרון 98:102 לבוסטון. הארדן עמד בלחץ עם סל קשה, אבל ברוגדון צלף עוד שלשה ובוסטון הובילה 100:105 כשנותרו 2 דקות לסיום. הארדן שלקח על עצמו את המשחק קלע סל קשה ופילי עצרה את בוסטון בהגנה. אמביד שוב נתקע מול הורפורד, אבל טאקר לקח ריבאונד התקפה ועם סל ועבירה קבע שוויון 105 כשנותרה דקה לסיום. בוסטון יצאה להתקפה קריטית שבה טאקר ביצע עבירה מיותרת על סמארט, שקבע 105:107 מהקו. פילדלפיה יצאה להתקפה אחרונה ושוב הלכה על אמביד, שנחסם שוב על ידי הורפורד, אבל מקסי השתלט על הריבאונד וג'יימס הארדן קלע סל גדול כדי לקבוע שוויון 107. בוסטון קיבלה 15 שניות כדי לנצח את המשחק, אבל סמארט החטיא שלשה והמשחק נכנס להארכה.

מקסי החזיר את היתרון לפילדלפיה עם פתיחת ההארכה, אבל טייטום חדר וסמארט קבע 109:112 מהקו. אמביד שוב החטיא מנגד, אבל לקח ריבאונד התקפה ושבר את הבצורת הארוכה שלו כדי לקבוע 112:111. בוסטון שוב הלכה על טייטום שהחטיא שלשה, הארדן חטף לסמארט ואמביד היה בטוח שהוא מחזיר את היתרון לפילדלפיה, אבל השופטים הדביקו לו עבירת תוקף. הורפורד והארדן החטיאו שלשות, אבל אמביד סחט עבירה במאבק על הריבאונד וקבע 112:113 לפילדלפיה מהקו כשנותרו 56 שניות לסיום. ג'ייסון טייטום לקח אחריות ואחרי חמש החטאות מחוץ לקשת, צלף שלשה על הראש של מקסי כשנותרו 38 שניות לסיום. בוסטון הביאה עזרה על אמביד שמצא את הארדן, שצלף שלשה ענקית 19 שניות לסיום. לבוסטון נותרה התקפה אחרונה, הכדור הלך לסמארט שקלע שלשה אחרי הזמן החוקי ובסיום: 115:116 מטורף לפילדלפיה שהשוותה ל-2:2 את הסדרה, וואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully