וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ורשטאפן שוב ניצח בגרנד פרי של מיאמי ופתח פער בפסגה

למרות שזינק תשיעי במרוץ בארצות הברית, ההולנדי רשם נהיגה מבריקה וזכה שנה שנייה ברציפות על המסלול בפלורידה. פרס סיים שני, אלונסו השלים את הפודיום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

אחרי הניצחון של סרחיו פרס במרוץ באזרבייג'אן ועם סאגת מכונית הבטיחות שהרסה למקס ורשטאפן את התוכניות, הלילה (ראשון) הנהג ההולנדי רשם זכייה בשנייה ברציפות בגרנד פרי במיאמי עם ניצחון מרשים אחרי שזינק תשיעי בדירוג והצליח לסיים מעל חברו המקסיקני לקבוצת רד בול, כשפרננדו אלונסון מאסטון מרטין השלים את הפודיום במקום השלישי.

למרות שזינק ראשון על הגריד, פרס לא הצליח לשמור על המקום הראשון והצליח לאבד אותו לורשטאפן, שגם בחילוף צמיגים מאוחר יחסים מקשים לבינוניים, הצליח לעקוף בחזרה את המקסיקני ולהגדיל את הפער בפסגת דירוג הנהגים, כשהוא השיג גם את ההקפה המהירה ביותר והוסיף לעצמו נקודה.

מקס ורשטאפן רד בול פורמולה 1. GettyImages
זכייה שנייה ברציפות במיאמי. ורשטאפן על המסלול/GettyImages

ג'ורג' ראסל הבריטי ממרצדס סיים במקום הרביעי עם מרוץ מוצלח מבחינתו, קרלוס סיינז המשיך לאכזב לאחר שירד מהמקום השלישי בזינוק עד המקום החמישי ולואיס המילטון רשם קפיצה מהמקום ה-13 עד המקום ה-6 עם מרוץ מצוין מבחינה אישית. גם קבוצת אלפין הצרפתית נהנתה מנקודות עם פייר גאסלי ואסטבן אוקון שסיימו במקומות 8 ו-9 בהתאמה.

דירוג הנהגים (אחרי חמישה מרוצים):

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 119 נקודות
2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 105
3. פרננדו אלונסו (ספרד, אסטון מרטין) 75
4. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 56
5. קרלוס סיינז (ספרד, פרארי) 44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully