וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חאה קיבל ציון 1: "נתן מתנות לווסטהאם", מנצ'סטר יונייטד הסתבכה

השוער חטף שער אומלל בהפסד לווסטהאם וטן האח יצא להגנתו ("זה יכול לקרות, רוצים שהוא יישאר גם בעונה הבאה"), אבל הסטטיסטיקה חושפת נתון עגום במיוחד

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט 1

האם מנצ'סטר יונייטד תאבד את המקום הרביעי בפרמיירליג? השדים האדומים התארחו אמש (ראשון) אצל ווסטהאם בידיעה שניצחון יעלה אותם למקום השלישי על חשבון ניוקאסל שהפסידה לארסנל. אלא שטעות קשה של דה חאה הובילה לשער של בנרחמה שקבע 0:1 קטן ומתוק מבחינת הפטישים.

השוער הספרדי עמד במוקד הביקורת, כאשר על פי "אופטה ג'ו" דה חאה ביצע כבר ארבע טעויות העונה שהובילו לספיגות שערים - הכי הרבה טעויות יחד עם הוגו לוריס.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא משחק שירצה לזכור. דה חאה/רויטרס

אריק טן האח התייחס להפסד וגם לדה חאה ואמר: "אני חושב ששיחקנו די טוב, אבל לא ניצלנו את המצבים. זו היתה טעות של דה חאה, אבל טעויות הם חלק מהמשחק. צריך להתמודד עם זה ולחזור. צריך לקחת אחריות כקבוצה. במהלך העונה הוא השוער ששמר הכי הרבה פעמים על רשת נקייה. אנחנו לא יכולים לרחם על עצמנו, נותרו עוד ארבעה משחקים ואנחנו צריכים לחזור ולהתמודד. הראינו העונה שאנחונ יודעים לחזור ושיש לנו אופי".

על עתידו של השוער, שמסיים את חוזהו בחודש הבא ובשבועות האחרונים מתנהל מו"מ עם המועדון על עתידו, הוסיף טן האח: "אנחנו רוצים להאריך את החוזה של דה חאה ומקווים שהוא יישאר איתנו גם בעונה הבאה".

בתקשורת המקומית במנצ'סטר היו הרבה פחות רחמניים מטן האן וב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נתנו לדה חאה את הציון 1 על ההופעה שלו, שלא כללה רק ספיגה אומללה אלא גם מתנות לשחקני ווסטהאם: "הוא התחיל את שתי המחציות עם מסירות לשחקני ווסטהאם ובין לבין חטף שער אומלל באשמתו".

ברונו פרננדש הוסיף אחרי משחק נוסף ללא שער: "זו כנראה אחת העונות הכי גרועות שלנו בכל הנוגע להבקעת שערים. יש לנו את האנשים שיבקיעו שערים, אבל אנחנו לא מצליחים לנצל הזדמנויות. הכל עדיין בידיים שלנו ולכן אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו, אבל זה רגע לא קל עבורנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully