וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "רוצים ליהנות מהזמן שנותר בליגה, צעירים קיבלו ולקחו"

מאמן מכבי נתניה אחרי ה-1:4 על הפועל ירושלים: "היה חשוב לנצח אחרי העלייה לגמר הגביע". זיו אריה: "בישלנו להם 4 שערים". גנדלמן: "ידעתי שאני יכול לספק מספרים בקישור"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 4:1/ספרוט1

מכבי נתניה חגגה בשבוע שעבר את עלייתה לגמר גביע המדינה, אבל גם על המקום הרביעי בליגת העל היא לא מוותרת. הערב (ראשון) הביסה בטדי 1:4 את הפועל ירושלים ולמעשה נצמדה אליה בטבלה, מפגרת אחריה בטבלה רק בעקבות הפרש השערים לקראת שני מחזורי הסיום שנותרו בפלייאוף העליון בליגת העל.

בסיום אמר המאמן המנצח רן קוז'וך: "היה חשוב לנו לבוא לפה אחרי העלייה לגמר הגביע ולהוכיח שאנחנו יציבים ובוגרים יותר. הגענו אחרי פיק מאוד גבוה. הניצחון הוא קודם כל של השחקנים, הם חוו מה שהיה בשלישי ובאו מוכנים למשחק. רוצים ליהנות מהזמן שנותר בליגה. קבוצה בוגרת תמיד שואפת לנצח, בשנתיים שאני פה אנחנו מדברים על זה הרבה".

על הסגל לקראת סוף העונה: "אושר הוא שחקן נוער שכבש הרבה שם, הוא עולה ברמה ומשתפר עם הזמן. שמח שהוא מקבל זמן משחק, גם סלמן. שחקנים צעירים מקבלים ולוקחים".

על גנדלמן: "הוא לא איבד את המקום שלו בחצי הגמר. גם כשהוא לא משחק הוא מנהיג בחדר הלבשה. הוא עושה הרבה בשביל אחרים".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הוכחנו לעצמנו שאנחנו קבוצה יותר יציבה ובוגרת" קוז'וך/ברני ארדוב

עומרי גנדלמן: "אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה שלי ונותן מעצמי בכל דקה בשביל החברים והמועדון, ואני שמח שהבקעתי. כששיחקתי בקישור ידעתי איזה איכויות להביא כדי לספק מספרים ולתרום ולקבוצה ואני שמח שכך היה גם היום. נשאר לנו עוד הגמר שיקבע אם אנחנו באירופה או לא, אבל עוד לפני זה נשארו לנו שני משחקי ליגה ואנחנו רוצים להגיע אליהם בשיא הריכוז כדי לסיים כמה שיותר גבוה בליגה. אנחנו צריכים להגיע בגישה טובה למשחקים, כך עשינו גם היום ולא סתם ניצחנו".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מתוסכל. אריה/ברני ארדוב

זיו אריה על ההפסד: "בישלנו להם ארבעה שערים. לא הייתה רכות הגנתית, טעויות קורות. אם היינו מובילים ככה גם אנחנו היינו אנרגטיים. חצי שני היינו פחות עם כוחות. כשאתה מבשל ככה שערים ליריבה קשה לנצח".

על הסגל: "מי שמתאים לשחק באותו משחק יקבל את הדקות שלו. יש דברים שהשחקנים עשו פחות טוב ויותר טוב".

נדב נידם על השגיאה שלו: "אנחנו תמיד מנסים להזיז את הכדור וקיבלתי החלטה לא נכונה שספגנו בגללה גול. חבל לי, אבל זה חלק מהכדורגל - מי שלא מנסה גם לא יצליח. קיבלנו שלושה שערים משלושה איבודים שלנו ואולי זה נובע מחוסר ביטחון. השער שלנו דווקא היה ממשהו שתירגלנו".

אם העובדה שהקבוצה איבדה סיכוי להעפיל לאירופה עושה את שלה: "אני לא קונה את זה. בכדורגל תמיד רוצים לנצח ולהיראות טוב. במחצית הראשונה היינו יותר טובים וגם הגענו למצבים טובים והשוער שלהם נתן יופי של הצלות. אין שחקן כדורגל שלא עולה על המגרש ורוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully