וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד רמסה 0:6 את וולפסבורג, הפער מבאיירן ירד לנקודה

השוורצגלבן נשארו במאבק עם קונצרט ביתי מול הזאבים. בלינגהאם עם צמד כולל שער מוזר באדיבות השוער, גם אדיימי כבש פעמיים והחמיץ פנדל, שלושה בישולים לבראנדט

תקציר: בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:6/ספורט1

בורוסיה דורטמונד אמנם בעטה מספר פעמים לאחרונה במאבק האליפות, אך שלושה מחזורים לסיום העונה, הערב (ראשון) היא הראתה שהיא לא מרימה ידיים בקרב מול באיירן מינכן. השוורצגלבן התפוצצו עם 0:5, שמרו על מאזן ביתי מושלם מאז פגרת המונדיאל וצימקו את הפער מהבווארים לנקודה כשנותרו עוד תשע בקופה.

את החגיגה פתח קארים אדיימי עם נגיחה חזקה לרשת בדקה ה-14, וכעבור 14 דקות הוסיף בישול לחברו להתקפה סבסטיאן האלר. היתרון צמח ל-0:3 שערים עוד לפני ההפסקה, כשדונייל מאלן ההולנדי הבקיע את שערו השביעי בשבעת המחזורים האחרונים.

דונייל מאלן חוגג יחד עם שחקני בורוסיה דורטמונד. GettyImages
קונצרט בצהוב. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

צפו בשער הביזארי של ג'וד בלינגהאם

השער של ג'וד בלינגהאם, בורוסיה דורטמונד נגד וולפסבורג/ספורט1

בדקה ה-54, ג'וד בלינגהאם קבע 0:4 עם שער מוזר במיוחד. האנגלי בעט מרחוק, השוער קואן קאסטילס הדף למשקוף, אך משם הכדור קיפץ פנימה לרשת. חמש דקות לאחר מכן האלר החזיר לאדיימי על השער השני ובישל לו. החלוץ הגרמניה קיבל הזדמנות להשלים שלושער בדקה ה-65, אך בעט מעל המסגרת. בדקה ה-87 בלינגהאם חתם את המופע עם שערו השני, בעוד עבור יוליאן בראנדט היה זה הבישול השלישי.

הצהובים כאמור רחוקים נקודה מבאיירן מינכן, וכבר לא תלויים בעצמם. הזאבים מנגד מדורגים במקום השביעי שעשוי להוביל לאירופה, אך לאחר שני ניצחונות רצופים עם מאזן שערים 1:8 הם התפרקו ופספסו הזדמנות לעלות למקום השישי על חשבון לברקוזן שהפסידה שלשום.

המשחקים שנותרו לבאיירן מינכן:

שאלקה (ב')
ר.ב. לייפציג (ב')
קלן (ח')

המשחקים שנותרו לדורטמונד:

מנשנגלדבאך (ב')
אוגסבורג (ח')
מיינץ (ב')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully