וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "יש בבני ריינה משהו מיוחד, זה הישג גדול"

מאמן הקבוצה שהבטיחה את הישארותה בליגת העל לעונה נוספת בתוכנית הספורט של 103fm: "עושים פה משהו טוב. 'המימרים'? לא נעלב, גאה. מראה על חוסר הסבלנות בספורט"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מכבי בני ריינה הבטיחה אתמול (שבת) את הישארותה בליגת העל לעונה נוספת עם ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים. לאחר הניצחון החשוב וההישג הגדול שלו, שרון מימר שוחח בתוכנית הספורט של 103fm.

"מה שעשינו השנה זה לא מובן מאילו, אנחנו שמחים על כך וגאים על כך. לגבי העתיד - נצטרך לשבת ביחד ולראות לאן פניה של ריינה מועדות ולאן הפנים שלנו מועדות", סיפר מימר. "אם זה יהיה במקביל, נישאר בריינה. אם אתה מספיק חזק ובטוח, אפשר לעשות דברים גדולים, הוכחנו זאת על המגרש ולא בדיבורים. ריינה עברה העונה מומנטומים רבים, אבל ברגע האמת היא תמיד הייתה שם. יש בקבוצה הזאת משהו מיוחד".

האזינו לראיון עם שרון מימר

בהמשך הוסיף: "נכון שיש לכולם יתרון על ריינה, גם מבחינת התשתיות של המועדון, גם מבחינת הארגון וגם מבחינת הקהל, אבל כנראה שאנחנו עושים משהו טוב שנותן לנו יתרון על היתרונות של שאר הקבוצות. בסוף מדובר בכדורגל, לא במדע מדויק".

כשנשאל על המושג 'מימרים', השיב: "אני לא נעלב מזה, ההפך - אני גאה שהשם שלי שם תמיד, זה אומר שאני עושה משהו בחיים שלי. 'המימרים' לא בא מאיתנו, המאמנים, אלא בגלל התרבות שיש לנו בספורט וחוסר הסבלנות שיש לנו בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully