וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינת ובראון כיכבו: הפועל תל אביב ניצחה 91:103 את נס ציונה

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 23:21

האדומים התפוצצו עם 55 נקודות במחצית השנייה והשאירו סיכוי למקום הראשון. הישראלי להט עם 24 ו-10 ריבאונדים. 6 חטיפות ו-19 נקודות לגארד

תקציר: גראן קנאריה - טורק טלקום 67:71/ספורט1

אחרי שלושה הפסדים רצופים - בליגה להפועל ירושלים והפועל חולון ברבע גמר היורוקאפ לבדאלונה, הפועל תל אביב חזרה לנצח עם 91:103 ביתי על נס ציונה הנאיבית. האדומים נראו רע מאוד הגנתית וחטפו 54 נקודות במחצית הראשונה, אבל התפוצצו עם ריצת 0:12 ברבע השלישי ושייטו בסופו של דבר לניצחון כשהם קולעים 55 במחצית השנייה ועצרו את היריבה על 14 נקודות ברבע השני, שבו התבצע הקאמבק.

שני גיבורים ראשיים היו למשחק הזה. הראשון הוא תומר גינת שרשם שיא עונתי של 24 נקודות וגם הוסיף 10 ריבאונדים. הגיבור השני היה ג'ייקובן בראון שהיה חתום על הקאמבק ברבע השלישי וסיים את המשחק הזה עם 19 נקודות, 7 אסיסטים, 6 חטיפות ואפילו לא איבוד אחד. גם ג'ורדן מקריי היה יעיל מאוד התקפית עם 17 נקודות לאדומים, שמבחינה התקפית נראים מצוין כל העונה, אך חייבים לשפר את החלק ההגנתי שלה.

הגנה זה משהו שלא קיים בנס ציונה כל העונה. הכתומים נהנו מ-10 שלשות משותפות של הארל וקופר, אבל האחרון השתולל ברבע האחרון עם שלשות קשות וסיים עם 5 מ-12. הוא קלע 17 נקודות והוסיף 8 אסיסיטים, אבל גם כמות זהה של איבודים. משמעות הניצחון הזה היא שהפועל תל אביב תשאיר לעצמה סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. כדי שזה יקרה היא צריכה שמכבי תל אביב תפסיד להפועל ירושלים ואז ניצחון שלה בדרבי יעלה אותה לפסגה במזחור הסיום של העונה הסדירה.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. דני מרון
24 נקודות וניצחון. תומר גינת/דני מרון

מהלך המשחק

המארחת פתחה את המשחק רע מאוד עם הרבה עצבים. אונואקו ביצע עבירה בלתי ספורטיבית כבר אחרי דקה והאורחים עלו ליתרון שיא של 2:9 מהיר מסל של הארל. צוף בן משה קבע 8:15 לאורחים ששלטו בקצב המשחק. דני פרנקו לקח פסק זמן, ממנו חזרה הפועל תל אביב עם סלים של מקריי ובראון וחזרה למשחק עם ריצת 0:8. אלא שהפועל תל אביב לא הצליחה לעצור את מיינסי, שחדר שוב ושוב בצבע וסידר לאורחים יתרון של 21:26 בתום הרבע הראשון.

גיל בני ובר טימור החזירו את הפועל תל אביב למשחק ברבע השני, אבל דווקא אחרי שהאדומים צימקו ל-28:27, אונואקו פשוט איבד את הראש עם איבוד חמישי ועבירת תוקף, שלישית במספר שהורידו אותו לספסל למנוחה ארוכה. נס ציונה ניצלה את זה ועלתה ל-27:36 עם מהלך שלוש נקודות של ארתור רוזנפלד. הפועל תל אביב איבדה את הראש ושלשה של טיילר ביי קבעה 27:39 לאורחים שהשלימו ריצת 0:11. אלא שהאדומים ממש לא התכוונו לוותר על המשחק הזה. תומר גינת שנכנס במקום אונואקו עשה 5 נקודות רצופות. קופר קלע סל יפה מנגד, אבל שלשה של ג'ייקובן בראון קיזזה את הפיגור המקומי ל-41:37 בלבד. התשובה של נס ציונה הגיעה מכיוונו של רוני הארל, שתפר שתי שלשות רצופות ולאחר מכן גם קלע מהקו. רוני הארל כבר אמרנו? הגארד הנהדר של נס ציונה צלף שלשה על הראש של טוקוטו והעלה את הכתומים ל-54 נקודות כשנותרה דקה למחצית. בר טימור צימק מהקו והמחצית הסתיימה ב-48:54 לאורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'רום מיינסי עירוני נס ציונה לצד רוני הארל. מאור אלקסלסי
חגגו על ההגנה של הפועל תל אביב במחצית הראשונה. הארל ומיינסי/מאור אלקסלסי

חמש נקודות מהירות של ג'ייקובן בראון בפתיחת הרבע השני החזירו את הפועל תל אביב למשחק. אונואקו יצא מהקפאה עם סל ראשון במשחק ואז טוקוטו ובראון השלימו ריצת 0:6 והחזירו את היתרון למארחת שחזרה להוביל 62:63. נס ציונה נתקעה לגמרי בהתקפה, די ג'יי קופר החטיא ומנגד גינת תפר שלשה, כששלשה נוספת של מנפורד השלימה ריצת 0:12 משוגעת של המארחים, ריצה שנעצרה רק עם שלשה של די ג'יי קופר. תומר גינת המשיך את הרבע הנפלא שלו ועלה ל-19 נקודות מהקו וגם קבע 68:73 לאדומים לקראת הרבע האחרון.

הרבע הרביעי נפתח עם הפצצה לשלוש של די ג'יי קופר, שהחזיר את האורחים ל-80:83 בלבד. רוני הארל תפר שלשה חמישית אחרי הרבה מאוד זמן וקירב את נס ציונה עד כדי 85:83, אבל אז תומר גינת נכנס לפעולה ועם שלשה וסל מריבאונד התקפה הריץ את האדומים ל-83:90 כשנותרו 3:12 דקות לסיום. נס ציונה נשברה, די ג'יי קופר השתולל עם זריקות לא טובות לשלוש ואונואקו העלה את האדומים ליתרון 10. רוני הארל איבד כדור ועשה עבירה בלתי ספורטיבית ומכאן האדומים רקדו על הפרקט עם דאנק של מנפורד שקבע יתרון דו ספרתי לאדומים ובסיום: 91:103 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully