וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חגיגות ההישארות, הפועל חדרה מתכוננת למהפכה ניהולית ומקצועית

כל הזרים יעזבו, הקבוצה תדרוש סכום גבוה על בוראר, שינויים נרחבים גם בסגל הישראלים. בעירייה בוחנים מועמדים לקבוצת ניהול

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 2:3 על בני סכנין/ספורט1

בהפועל חדרה נשמו אמש (שבת) לרווחה אחרי שהקבוצה הצליחה לשרוד את מאבקי הירידה והבטיחה עונה נוספת בליגת העל בזכות ניצחון חוץ 2:3 על בני סכנין. בחדרה החמיאו לשחקנים שידעו לצאת מפיגור והשמיעו מילים חמות גם כלפי המאמן ניסו אביטן, שהגיע רק השבוע ועמד במשימה להשאיר את הקבוצה בליגה.

כעת עומד המועדון בפני אפשרויות לשינויים גדולים, הן בפן הניהולי והן בפן המקצועי לקראת העונה הבאה.

בחדרה בוחנים מזה זמן רב אפשרות להכנסת קבוצת ניהול בראשותם של כמה אנשי עסקים, שיקחו על עצמם את הבעלות וניהול המועדון. בשלב זה אין עדיין שום דבר סגור ובעיריית חדרה בוחנים מספר מועמדים שעשויים לקחת על עצמם את המועדון לקראת העונה הבאה. לאחר שיוחלט על שינוי המבנה הניהולי, יוחלט גם על תפקידו ועמדתו של המנהל המקצועי הנוכחי, אורן גולן, שצפוי להמשיך ולתת את הטון בכל הנוגע לפן המקצועי במועדון
.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
עבודה רבה בקיץ. אביטן/שלומי גבאי

מלבד הניהול תעבור הפועל חדרה שינויים גדולים גם בסגל הקבוצה. אביטן יישאר, אבל חדרה צפויה לשחרר את כל הזרים האחרים. סמי בוראר שהיה השחקן הבולט בקבוצה העונה ומחזיק בחוזה לעונה הבאה, הביע בפני מקורביו את רצונו לעזוב במטרה לעבור לליגה גדולה יותר באירופה. "לרצות לעזוב זה בסדר", אמרו בחדרה, בנוגע לקשר הבלגי, "אנחנו מתכוונים לממש את האופציה שיש בחוזה של בוראר וזה אומר שמבחינתנו הוא חתום לשנתיים נוספות. אם הוא יירצה לעזוב, הוא יצטרך להביא קבוצה שתשלם עליו סכום כסף נכבד ואז נראה ונחליט מה לעשות".

גם סגל הישראלים צפוי לעבור שינויים גדולים ובחדרה יחפשו צעירים ושחקנים מושאלים, בעיקר כאלה שישוחררו מהקבוצות הגדולות. בקבוצה מרגישים ששחקנים רבים כבר נמצאים מעבר לשיאם והריענון בסגל הוא הכרחי על מנת שהקבוצה לא תיקלע למאבקי תחתית גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully