וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד סטרן: שחקני NBA שחורים לא מדברים איתי, הכל גזעני

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 13:37

איש התקשורת היהודי טוען שמושיבים אותו ליד הפרקט במשחקים של הניקס, אבל השחקנים ניגשים רק אל הכוכבים השחורים וממנו מתעלמים: "למה לספייק לי הם כן אומרים שלום?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

איש התקשורת הווארד סטרן טוען שהוא לא זוכה להכרה מצד שחקני NBA שחורים בזמן המשחקים. במהלך התוכנית האחרונה שלו, סטרן דיבר על כך שהוא הולך באופן קבוע למשחקים של יו יורק ניקס ב-30 השנים האחרונות, ולא מקבל יחס, אולי בגלל גזענות.

"הניקס היו מאוד אדיבים אליי", הוא אמר, "הם שמו אותי ממש בשורה הראשונה. אז ידעתי שאני מפורסם". לאחר מכן המשיך סטרן במתקפה על כך ששחקני NBA שחורים לא ניגשו אליו בזמן שהוא יושב במגרש.

"הם שמו אותי ליד הפרקט, אבל השחקנים השחורים לא ניגשים אליי ואומרים לי שלום, אבל הם כן הולכים לספייק לי.

"אני יכול לשבת ליד טרייסי מורגן או כריס רוק. אתה יודע, הם מושיבים אותך איפה שהם מושיבים אותך. והרבה פעמים כשאני שם, אני ליד טרייסי מורגן, שהוא כל כך מצחיק. והוא יושב שם, והשחקנים יבואו, ייגשו אליו. הם אוהבים לתת לו מין 'כיף' כזה, 'אחי' וכאלה. ואני כאילו - היי, החבר'ה האלה צריכים לחבק אותי גם.

"כלומר, מה אני? גדלתי בשכונה שחורה, אתם יודעים למה אני מתכוון? הם צריכים לדעת את זה. אבל מתעלמים ממני".

הווארד סטרן ליד כריס רוק במשחק של ניו יורק ניקס. Bruce Bennett, GettyImages
רק השופטים פונים אליו. סטרן/GettyImages, Bruce Bennett

סטרן אומר שהוא מקווה שזה עניין גזעני, ולא בגללל האישיות שלו. "אני רוצה שהם יעשו זאת, אני רוצה שהם ידברו איתי, אני רוצה שהם יבואו ויגידו, 'היי הווארד, אני מעריץ של התוכנית שלך!'. או משהו. אני לא מבין את זה. ואתה יודע מי בא אליי לפעמים - השופטים. בחורים לבנים ובחורים שחורים, הם יבואו אליי, שופטים לבנים ושחורים. והם יגידו לי, 'היי הווארד, היי.' אבל כן, הרבה מהשופטים הם לבנים. אז כאילו, אוי, האם הכל גזעני עכשיו?

"אני פשוט מתעצבן. כאילו, התהילה חשובה לי מאוד. אני מודה בזה. אני אוהב שאנשים מזהים אותי", אמר שטרן. "הייתי רוצה לחשוב שזה עניין של לבנים, ולא האישיות שלי. אני מקווה שזה גזעני. זה הכל."

יש לציין שחובבי NBA רבים ביקרו את סטרן, שפרץ כשדר רדיו, וטענו שכדורסלנים צעירים מתחת לגיל 30 לא אמורים להכיר אותו או לדעת מיהו בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully