וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד חוגגת: ויניסיוס מעצבן את כולם, אבל "בלתי ניתן לעצירה"

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 8:22

הברזילאי בישל את שני השערים בניצחון בגמר גביע המלך וקיבל מחמאות מאנצ'לוטי, המצלמות תיעדו אותו מתעמת עם היריבה ומקניט: "שחקן גדול, מקצוען קטן"

תקציר: ריאל מדריד זוכה בגביע המלך הספרדי אחרי ניצחון 1:2 על אוסאסונה בגמר/ספורט1

מאמן ריאל מדריד ראה אתמול (שבת) את שני הברזילאים שלו מככבים בגמר גביע המלך, ומבטיחים לו עוד שנה בריאל מדריד. קרלו אנצ'לוטי שיבח את ויניסיוס ג'וניור והגדיר אותו כ"בלתי ניתן לעצירה", ואת רודריגו כ"מרהיב", לאחר ששני החלוצים הברזילאים חברו יחד והעניקו לריאל מדריד ניצחון 1:2 בגמר גביע המלך על אוסאסונה.

רודריגו כבש אחרי שתי דקות בלבד באצטדיון לה קרטוחה בסביליה - אחרי שוויניסיוס סיפק את הבישול המצוין - ושוב במחצית השנייה לאחר פריצה נוספת של ויניסיוס, לאחר שלוקאס טורו השווה לאוסאסונה 1:1 זמני.

קארים בנזמה ושחקני ריאל מדריד מניפים את גביע המלך 2023 אחרי ניצחון בגמר על אוסאסונה. רויטרס
קארים בנזמה ושחקני ריאל מדריד מניפים את גביע המלך 2023 אחרי ניצחון בגמר על אוסאסונה/רויטרס

גביע המלך היה התואר היחיד שאנצ'לוטי לא הצליח לזכות בו בשנתיים האחרונות שלו כמאמן ריאל מדריד לאחר שזכה באליפות, הסופרקופה הספרדי וליגת האלופות ב-2021-22, ובגביע העולם למועדונים ובסופרקאפ האירופי מוקדם יותר העונה. המשמעות: היא זכתה בששה תארים תחת אנצ'לוטי תוך 475 ימים. נשיא ריאל פלורנטינו פרס אמר אחרי הזכייה ש"יש לו פה חוזה לעוד עונה, ואנחנו מאוד מרוצים ממנו".

"שיחקנו טוב במשך 30 דקות, ויניסיוס היה בלתי ניתן לעצירה", אמר אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים שלו לאחר המשחק. "אחרי זה קצת איבדנו את העצבים. הקבוצה לא הייתה רגועה. הרגעתי אותם קצת בהפסקה".

ויניסיוס ספג כרטיס צהוב לפני ההפסקה לאחר שהסתכסך עם השחקנים של אוסאסונה והשופט, בעוד שמצלמות הטלוויזיה הראו אותו גם מתעמת עם חלוץ אוסאסונה צ'ימי אווילה בירידה למנהרה. אחרי שער הניצחון של רודריגו, הוא נראה מקניט שחקן יריב. "הוא שחקן גדול, אבל מקצוען קטן", נכתב ב"ספורט" על ויניסיוס, שלא לחץ את ידי השופטים בפתיחה, והירבה למחות על כל החלטה שלהם ולהתלונן.

ויניסיוס לצד אדר מיליטאו, שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בגביע. רויטרס
ויניסיוס לצד אדר מיליטאו, שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בגביע/רויטרס

"הקבוצה הזו צריכה לעשות דבר אחד, זה לשחק כדורגל, זה מה שאנחנו עושים טוב", אמר אנצ'לוטי. "כל דבר אחר אומר איבוד שליטה, וריכוז. אנחנו חייבים לשחק כדורגל. המחצית השנייה לא התחילה טוב, הם השוו, ולמרבה המזל רודריגו שינה את הדינמיקה".

"אנחנו לא יודעים מה התקרה של רודריגו", הוסיף אנצ'לוטי. "קשה לומר. הוא שחקן מאוד אלגנטי, הוא יכול להבקיע שערים, והוא מתקדם בצורה מרהיבה".

נשיא מדריד פלורנטינו פרס תיאר את ויניסיוס כ"הטוב בעולם בתפקידו".

"קשה לעצור אותו", אמר פרס. "מי שמסמן אותו צריך לבצע הרבה עבירות. הוא מתלונן והוא מקבל כרטיס אבל אני לא מבין את זה, אנחנו צריכים להגן על שחקנים שמציגים הצגה".

רודריגו, שזכה בתואר השחקן המצטיין של הגמר, לא חושב שזה רגע השיא בקריירה שלו. "חצי גמר [ליגת האלופות] נגד מנצ'סטר סיטי [בעונה שעברה] היה המיוחד ביותר. זה אולי בטופ-3, אבל שום דבר לא משתווה למשחק הזה מול סיטי", אמר רודריגו. "אני לא יודע מה קורה איתי במפעלים האלה, בגביע המלך ובליגת האלופות.

"אני חייב ללכת בעקבות הדוגמה של אלה שנמצאים כאן, לוקה מודריץ' וטוני קרוס, הם תמיד רוצים לנצח יותר. ביום שלישי (במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות) יש לנו את המשחק הכי חשוב העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully