וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה אוספת את השברים, אופטימיות לגבי הישארות שרצקי

7.5.2023 / 8:37

אחרי הירידה ההערכה היא שהבעלים יישאר כדי שהמועדון לא יתרסק. שחקנים אמרו: "כולנו אשמים, לא היינו מספיק טובים ובעיקר נאיביים"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

אווירה קשה בעירוני קרית שמונה אחרי התיקו 2:2 אתמול (שבת) נגד הפועל תל אביב, שהוריד את הקבוצה לליגה הלאומית. בסיום ניחמו אנשי הקבוצה את הבלם הצעיר איתי בן שבת, שמירר בבכי אחרי שכבש שער עצמי שקבע את תוצאת הסיום. "אי אפשר להאשים שחקן אחד כזה או אחר", אמר אחד מחבריו של בן שבת לקבוצה, "כולנו אשמים, כל השנה לא היינו מספיק טובים ובעיקר נאיביים. זה מתכון בטוח לרדת ליגה".

המאמן סלובודן דראפיץ' דיבר סיפר: "הייתי שחקן פעיל בפעם האחרונה שירדתי ליגה. אני מרגיש לא טוב, מרגיש שבאתי להציל מישהו ולא הצלחתי. זה כמו שמישהו טובע ואתה נכנס להציל אותו, לפעמים אתה מציל ויוצא גיבור ולפעמים אתה טובע איתו וזה מה שקרה לי השנה".

המאמן הוסיף: "אין ספק שקרית שמונה הייתה צריכה להתחזק קצת בהגנה. ראינו היום שחבשי איננו והיה מאוד חסר, אבל זו בניית סגל ולא הייתי מעורב בזה. הייתה קבוצה מספיק טובה להישאר בליגה. דרור קשטן ירד ליגה ועונה אחר כך לקח אליפות. זה מבחן למועדון וגם לי באופן אישי".

זיו מורגן שחקן עירוני קרית שמונה מאוכזב. אריאל שלום
לא ימשיך בליגה הלאומית בעונה הבאה. זיו מורגן/אריאל שלום

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בקרית שמונה יתפנו לתכנן את העונה הבאה בליגה הלאומית ולמרות ההצהרות של איזי שרצקי, ההערכה של אנשי המועדון היא שדווקא עכשיו הבעלים יישאר כדי שהקבוצה לא תתרסק. יחד עם זאת, עדיין לא ברור איזה תקציב הוא יעמיד והאם המטרה תהיה עליית ליגה בתוך שנה.

דראפיץ' לא ימשיך בקבוצה והמועמד המוביל לתפקיד המאמן הוא אלון זיו שעמד על הקווים של הפועל עכו בעונה החולפת. גם אלירן חודידה ושמעון הדרי הוזכרו כמועמדים.

בעזרת השחקנים יהיה חריש עמוק. בקבוצה רוצים למכור את איתמר שבירו וזיו מורגן. במועדון הצפוני מעריכים שניתן יהיה למכור את שבירו למכבי תל אביב בעוד מורגן עורר עניין בהפועל באר שבע בעבר, ובקרית שמונה יבחנו שוב אופציה לעסקה שכזו. עאיד חבשי חופשי ויישאר בליגת העל כאשר יש לו ביקוש גדול כמו גם מוחמד שכר שמחזיק בחוזה אך לא יישאר בליגה הלאומית.

טימו מוזי חוזר אוטומטית למכבי חיפה, אך ייצא להשאלה נוספת ומ.ס אשדוד מעוניינת השחקן. בקבוצה ינסו להשאיר את סמואל בראון על מנת שזה יוביל את הקבוצה בליגת המשנה. גם רועי קהת עשוי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully