וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו לשעבר של טייגר וודס טוענת: "הוא הטריד אותי מינית"

אריקה הרמן שהייתה בזוגיות 5 שנים עם שחקן הגולף הגישה לבית המשפט בפלורידה תביעה על הפגיעה והסכם המגורים אותו הפר על סך 30 מיליון דולר: "הוא רימה, נעל מחוץ לבית וכפה תנאי עבודה מיניים"

חברתו לשעבר של שחקן הגולף האגדי, טייגר וודס, האשימה אותו בבית משפט על הטרדה מינית בתביעה רשמית שהגישה. אריקה הרמן (38) עבדה תחת וודס במסעדת "The Woods Jupiter" של השחקן שזכה 15 פעמים באליפות, וב-2017 השניים החלו לצאת, במערכת יחסית שנמשכה חמש שנים.

במסגרת הסכם עבודתה אצל וודס, הרמן אולצה לכאורה לחתום על הסכם סודיות בזמן שהם יצאו או להסתכן בפיטורים מהמסעדה. גם אחרי שחתמה על ההסכם, החליטה זוגתו לשעבר של שחקן הגולף להגיש את המסמכים לבית המשפט בפלורידה, לפיהם הטריד אותה מינית ונעל אותה מחוץ לבית אותו חלקו בדרום פלורידה.

טייגר וודס לצד אריקה הרמן. GettyImages
תביעת ענק. וודס והרמן/GettyImages

עורך דינה של הרמן כתב בתיק: "וודס היה הבוס של גברת הרמן, כפה עליה תנאי עבודה שונים והטריד אותה מינית בתירוץ של מערכת יחסית מינית. הוא דרש ממנה לחתום על מסמכים רבים לא חוקיים, נעל אותה מחוץ לביתם וכשלא היה מרוצה מהקשר המיני, רימה אותה, לקח לה כסף וחפצים אישיים וניסה להחזיק אותה בכוח".

התביעה אותה הגישה נגד וודס כוללת פיצויים בסך 30 מיליון דולר, זאת רק על הסכם המגורים אותו הוא הפר, אך כעת היא הוסיפה את וודס בהתנהגות מינית בלתי הולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully