וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "משחק לא בריא, אבל נגמר מתוק. חשוב להישאר"

מאמן הפועל חדרה אחרי ה-2:3 בסכנין שהשאיר את הקבוצה בליגת העל: "קרדיט לכל המועדון, גם למי שהיו פה לפניי". זלקה: "הבטחתי שנישאר, ניסו ואנחנו זה זיווג משמיים". קנדיל הודעה לקהל והקבוצה: "רק אלוהים יודע כמה אני אוהב פה את כולם, יכול לתת עוד שנתיים-שלוש"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 2:3 על בני סכנין/ספורט1

הפועל חדרה ניצלה הערב (שבת) באופן רשמי מירידה והבטיחה את הישארותה עונה נוספת בליגת העל עם ניצחון 2:3 על בני סכנין אחרי שני קאמבקים ומהפך גדול משער ניצחון של סטיבן אלפרד. עם השוויון הדרמטי בין הפועל תל אביב לעירוני קרית שמונה, הקבוצה של ניסו אביטן שערך בכורה מחודשת הערב, כבר היתה מתחת לקו האדום, אך סיימה אותו עם מעל הקו האדום, כשהקבוצה הצפונית של איזי שרצקי ירדה באופן רשמי לליגה הלאומית.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
הישג חשוב. אביטן/שלומי גבאי

ניסו אביטן על הבכורה המחודשת וההישרדות בליגה: "יש לי הרבה יותר שיערות לבנות אחרי המשחק הזה. זה היה משחק מטורף, לא בריא, אבל נגמר מתוק מבחינתנו. המשחק נעצר להרבה זמן ונרדמנו, נכנסנו שוב לפיגור. אני שמח, השחקנים התעלו וגרמו לנו לקוות ששאר התוצאות יהיו לטובתינו. מגיע קרדיט לכל אנשי המועדון, השחקנים והקהל. אלו שהיו פה לפני עשו עבודה נהדרת. חיי מאמן הכדורגל בישראל לא קלים, אני בטוח שהם גם שמחים שחדרה נותרה בליגה".

על ההשפעה שלו בימים האחרונים לפני משחק ההישארות בליגת העל: "ברמת הכדורגל ההשפעה שלי מזערית. זה היה לבוא ולקבל החלטה קשה של שינוי מערך. שמח שזה עבד לנו וסיים את הסאגה. זאת הייתה עונה קשה, בתקווה שבעונה הבאה יילך קל יותר. מאזן של 100% הצלחה? כנראה לא אצליח לשמור על זה. נרצה לייצר מה שהאוהדים שלנו אוהבים. הכדורגל החיובי בחדרה הוא הכרחי. מודה למועדון על האמון המחודש, מקווה שזה גם מה שיהיה בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
ניצחון ששווה עונה נוספת בליגת העל. שחקני חדרה/שלומי גבאי
מנשה זלקה הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
מאושר בסיום. זלקה/מאור אלקסלסי

מנשה זלקה על ההישג עם חדרה: "בשני אני יוצא לחודש למילואים, לא רוצה לראות אף אחד. הבטחתי לכל מי שבעיר שנשאר בליגה. היה משחק סופר קשה, ידענו שהעליהום התקשורתי היה מתוזמן. ברוך השם ניצחנו, זה הכי חשוב. חששתי מאוד שלא נשאר בליגה. מגיעה מילה טובה למנחם, אסף וניסו. זה זיווג משמיים, מקווה שניסו ימשיך איתנו גם בעונה הבאה. הזמן שלנו עכשיו זה לשמוח".

קובי רפואה מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
פרגן לחדרה וקנדיל. רפואה/מאור אלקסלסי

קובי רפואה על ההפסד הדרמטי: "היינו טובים בהרבה מקרים במשחק. ידענו שחדרה טובה במצבים נייחים, חבל. אנחנו רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון".

על הירידה של קרית שמונה: "אימנתי גם את הפועל תל אביב וגם את קרית שמונה. זה לא נעים לרדת ליגה, בטוח שתוך שנה הם יחזרו. אני מאמן את סכנין וכל כולי פה. אאחל להם בהצלחה".

על הפרידה מקנדיל: "מגיע לו המון. היו לו הרבה רגעים טובים, מגיע לו כל הכבוד. עשה קריירה גדולה בסכנין. מאחל לו בהצלחה".

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. מאור אלקסלסי
התרגש בפרידה. קנדיל/מאור אלקסלסי

מחמוד קנדיל לאחר המשחק האחרון בסכנין: "התרגשות גדולה. קשה לדבר ולתאר מה שיש לי בלב עכשיו. רק לאוהים יודע כמה אני אוהב את המועדון הזה, כמה אנשים נכנסו לי פה ללב במשך 17 שנים בסכנין. אני גאה להיות סמל של בני סכנין, קבוצת המגזר הראשונה שהיא במה לכל שחקן".

על התמיכה של הקהל: "זה לא דבר שמגיע סתם. כל הכבוד לכל אחד ואחד פה במועדון. מאמין שההנהלה תכבד פה כל אחד. דאגתי שכל הקהל שבא בגללי יהיה איתי ביחסים טובים. עניתי תמיד לכל אדם ואדם. ברגע שידעו שאני עוזב את הקבוצה, הם באו. המשפחה שלי תמכה בי המון, נתנה לי גב להתפתח ולעשות קריירה מפוארת כזאת. רוצה להודות לכולם".

על המחשבה לפרוש: "שנה שעברה נפצעתי פציעה קשה בגב. קיבלתי החלטה לזוז הצידה. לא רציתי לעשות נזק מתוך התחשבות במועדון, כיבדתי את האנשים שנתנו לי את הבמה. זאת גדולה של ספורטאי לעשות את זה, ההחלטה הכי טובה שקיבלתי. יכול לתת עוד שנתיים-שלוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully