וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס התרגש: "הקהל של הפועל ת"א זה וואו, הם ראויים לקבוצת צמרת"

מאמן האדומים פרגן לאוהדים: "הם דחפו אותנו בצורה שקשה לתאר. הגעתי כדי להשאיר את הקבוצה ועמדתי במשימה, אבל אסור לשמוח יותר מדי"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

כמה שזה היה דרמטי, כמה שזה היה קרוב למפח נפש אבל השורה התחתונה היא שהפועל תל אביב הבטיחה הערב הישארות אחרי שחזרה מ-2:0 ל-2:2 בעשרה שחקנים מול עירוני קרית שמונה, שירדה אחרי 13 שנים לליגה הלאומית. סבאי (15) ושבירו (24) כבשו אחרי הרחקה מטופשת של קונטה (10). אבל האדומים חזרו ב-10 שחקנים. גאנם נגח (57) ובן שבת (77) איזן בשער עצמי אומלל והוריד את קבוצתו רשמית. מי שעוד חגגו את התיקו של קרית שמונה היו הפועל חדרה ובני ריינה שגם הן שרדו רשמית, כך שמחזור הסיום יהיה לפרוטוקול בלבד.

גודפריד רומראטו סלים טועמה הפועל תל אביב חגיגה. אריאל שלום
נשמו לרווחה. סלים טועמה עם שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום

חיים סילבס הנרגש סיכם: "חיכיתי לסיים את המשימה כדי לומר את זה - הקהל של הפועל תל אביב זה וואו, ולא רק היום. אני לא יודע אם יש קהל שיילך ככה אחרי הקבוצה שלו, דוחף אותנו ומרים אותנו וגם היום עזר לנו לחזור מ-2:0. יש תחושת הקלה, אבל אני לא חושב שאנחנו צריכים לשמוח יותר מדי. אני הגעתי כדי להשאיר את הקבוצה בליגה ועמדתי במשימה, אבל אני חושב שלאוהדי הפועל תל אביב מגיעה קבוצה שתתחרה בצמרת ותיאבק על תארים".

על החזרה מפיגור כפול: "הקהל דחף אותנו בצורה שקשה לתאר. ידענו שקרית שמונה רוצה כבר שהמשחק יסתיים וינסו להוריד קצב, אנחנו דווקא הגברנו קצב והשחקנים שמו את החיים שלהם על המגרש וקיבלו את הפרס. אני גם מודה לקדוש ברוך הוא, לא סתם קרה מה שקרה במחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
עמד במשימה. סילבס/אריאל שלום

למקין שענד היום את סרט הקפטן: "יצרנו סיטואציה בעייתית ואנחנו שמחים שהצלחנו להינצל. אנחנו לא מועדון שבדרך כלל נלחם נגד הירידה ולא שואפים להיות שם, אבל בזכות האוהדים המדהימים האלה יצאנו ווינרים. אמרנו במחצית שאנחנו חוזרים ונותנים את הכל, כל השחקנים האמינו ועשינו את זה. אנחנו נתחשל מהעונה הזו ונגיע יותר מוכנים לעונה הבאה, בתקווה שבעונה הבאה נהיה קבוצה מובילה עם האמריקאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully