וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן הפורש: "זה רגע יפה - ככה דמיינתי את זה"

קשר הפועל חיפה הנרגש סיכם את משחקו האחרון: "ברגע החילוף לא הצלחתי להחזיק את עצמי. באסה שלא נתתי את הגול"

צפו ברגעי הפרישה המרגשת של חנן ממן, במשחקו האחרון בקריירה/ספורט1

חנן ממן ערך הערב (שבת) את משחקו האחרון בקריירה, ולצערו נפרד עם החמצת פנדל בהפסד הביתי של הפועל חיפה 1:0 לסקציה נס ציונה. אלמוג בוזגלו הכריע עבור היורדת עם שער מרהיב חמש דקות לסיום, אבל כולם התמקדו בממן שריגש כאשר ירד בדמעות וזכה לחיבוקים מכל שחקני שתי הקבוצות. גם אשתו ואביו, שחקן העבר ברוך ממן, התרגשו עד דמעות ביציע.

"ברגע החילוף לא הצלחתי להחזיק את עצמי", אמר ממן הנרגש. "קיבלתי המון אהבה השבוע וזה לא מובן מאליו, אז אני רוצה להודות לכל אחד ואחד שחימם לי את הלב. זה רגע יפה שאני מאחל לכל אחד שפורש".

קשר הפועל חיפה חנן ממן במשחקו האחרון בקריירה. קובי אליהו
"מקווה שנמצא דרך כדי שאוכל להישאר במועדון". חנן ממן/קובי אליהו

הבקשה להישאר על המגרש: "החמצתי פנדל, אבל הרגשתי שאני במשחק, הגעתי לכמה מצבים והייתי בטוח שבסוף אבקיע. חשבתי שאצא ככה דקה 80-85, אבל בסדר, בסופו של דבר אני שמח שהכול קרה כמו שקרה - ככה דמיינתי את זה. זה רגע מרגש, יש פה אנשים שמאז שאני ילד ראו אותי גודל וליוו אותי בתקופות שונות. באסה שלא נתתי את הגול.

"אני חושב שעשיתי את ההחלטה הנכונה, כי בשנה האחרונה אני סובל גם מפציעה בבטן וגם בירך, זה הזמן לתת לגוף שלי לנוח ולחשוב על דברים אחרים - מקווה שבכדורגל. יש שיחות טובות עם הפועל חיפה ואני מקווה שנמצא דרך כדי שאוכל להישאר במועדון. הלוואי שזה יקרה, ימים יגידו. אני שמח שפרשתי בדרך הזו, אני שלם איתה ומקווה שככל שהזמן יעבור אני אבין שזו הייתה הבחירה הנכונה".

לסיום, נשאל ממן על אירוע אחד שייקח איתו לחיים מהקריירה: "האהבה, התמיכה, מה שאנשים אומרים לי. אף פעם לא רציתי או ביקשתי את זה, זה פשוט קורה. גם התקופה שכולם נרתמו בשביל המשפחה שלנו זה הדבר הכי יפה בקריירה מתוך המון רגעים. בהזדמנות נשב לסכם הכול".

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה: "חנן שחקן נהדר, גם אישיות מדהימה. נהניתי לאמן אותו. הוא שחקן עם נגיעה של קוסם, ראיית משחק מצוינת. אמרתי לו שקשה מאוד אחרי שזה נגמר, חודש אחרי אתה עוד רוצה לגעת בכדור. יש נקודה שלא נוגעים בה, לגבי איך ממשיכים את החיים אחר כך. בעניין הזה אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה, זה לא פשוט בכלל".

עוד בוואלה!

במשחק הפרישה של ממן: בוזגלו העניק 0:1 לנס ציונה

לכתבה המלאה
שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
"הייתה לי צמרמורת". שלומי דורה/קובי אליהו

שלומי דורה, מאמן סקציה נס ציונה שהיה האיש שהעניק לממן את הופעת הבכורה בליגת העל בהפועל חיפה לפני כמעט 14 שנים: "כששמעתי שזה המשחק האחרון שלו, ישר זה קפץ לי לראש. זו סגירת מעגל בשבילי ובשבילו, משהו מאוד מרגש. חנן היה אחד השחקנים המוכשרים אז במחלקת הנוער והעליתי אותו לבוגרים. להיות בצד השני כשהוא פורש, הייתה לי צמרמורת. זה אחד השחקנים המוכשרים שאימנתי, הייתה חסרה לו קצת ערסיות חיובית כדי לעשות קריירה עוד יותר גדולה. הוא חתן שכל אבא רוצה לבת שלו. לא שמח שהוא פורש, שמח שיצא לי להיות חלק מהמשחק הזה".

על המשחק: "גם בקרית שמונה וגם מול בית"ר, ניסינו להיראות טוב וכמה שפחות ידברו שאנחנו לא ספורטיביים. אמרתי לשחקנים שזו הזדמנות להראות את היכולות שלו לקראת העתיד, ננסה לנצח גם במשחק האחרון בשביל הכבוד שלנו".

השוער ניב אנטמן: "זה הפנדל הכי עצוב שלקחתי בקריירה. חנן חבר טוב שלי ובאמת עשה קריירה נפלאה. היה לנו טראש טוק כזה לפני הפנדל, שאלתי אותו מה אני אמור לעשות עכשיו והוא אמר לי ללכת עד הסוף. אז הלכתי עד הסוף. נגזר עלינו לרדת, כל אחד משחק בשביל המועדון שנתן לו את הבמה כל העונה וגם בשביל עצמו ובשביל המשך הקריירה. אני חושב שהמקום שלי בליגת העל, גם במשחקים שהפסדנו הייתי נקודת אור ואחד שאפשר לסמוך עליו. חשוב לי שיזכרו את הסוף ויראו שאני שייך לליגה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully