וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש באירופה: בראון וקולסון מחוץ לסגל מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים

6.5.2023 / 19:28

שלושה ימים לפני משחק ההכרעה מול מונאקו, הצהובים יגיעו לארנה בסגל חסר ללא הרכז הבכיר. קרינגטון לא נרשם מנגד. הפועל תל אביב תארח את נס ציונה (20:05)

תקציר: גראן קנאריה - טורק טלקום 67:71/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). הפועל ירושלים, חמישה ימים לפני פיינל פור ליגת האלופות, תקווה להתקרב למקום השני בטבלת ליגת העל כשתארח את מכבי תל אביב, שלושה ימים לפני משחק ההכרעה נגד מונאקו ברבע גמר פלייאוף היורוליג. הפועל תל אביב תרצה להתאושש מרצף ההפסדים הנוכחי שלה כשתארח את עירוני נס ציונה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון ליד שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. דני מרון
שניהם מקבלים מנוחה הפעם. קרינגטון ובראון/דני מרון

הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (21:00)

הפסד הליגה היחיד של הפועל ירושלים ב-13 מחזורי הליגה האחרונים היה למכבי תל אביב בבית, במשחק שנערך יומיים לפני פתחת סדרת רבע גמר ליגת האלופות נגד א.א.ק אתונה. בירושלים יודעים שאם היו מופיעים בצורה החזקה ביותר למשחק ההוא, ייתכן שהיה להם סיכוי לסיים את העונה במקום הראשון בטבלה, אך ינסו להגיע הכי רחוק שאפשר בליגה גם ללא יתרון הביתיות בפלייאוף. המשחק יהיה האחרון של האדומים לפני היציאה לפיינל פור של ליגת האלופות בסוף השבוע, כשבמועדון מקווים לתמיכה נרחבת של האוהדים. קאדין קרינגטון לא נרשם למשחק הזה.

לעומת זאת, שבועיים וחצי אחרי משחק הליגה האחרון שלה ושלושה ימים לפני המשחק המכריע בסדרת רבע גמר היורוליג, מכבי תל אביב יוצאת לארנה. הקבוצה של עודד קטש הצליחה ביום חמישי להימנע מהדחה ולהעביר את ההכרעה למונאקו בתום משחק רביעי מצוין, וההתמודדות בירושלים מגיעה מבחינתם בזמן לא טוב כשהראש של המועדון כולו נמצא במשחק ביום רביעי. במכבי צפויים לשחק ברוטציה רחבה במיוחד, כאשר לורנזו בראון ובונזי קולסון ממטייני הניצחון על מונאקו, נותרו מחוץ לסגל. ניצחון בירושלים יבטיח לצהובים את המקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה, ואילו הפסד עשוי להעביר את ההכרעה על הבכורה בליגה לדרבי התל אביבי. המאזן העונה בליגה בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב עומד על ניצחון לכל קבוצה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל תל אביב ג'ורדן מקריי, תומר גינת. דני מרון
זקוקים לניצחון בשביל הסיכוי לסיים במקום הראשון/דני מרון

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה (20:05)

הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק הביתי האחרון שלה לפני הפלייאוף כשהיא עם הגב לקיר. האדומים יודעים שהפסד לנס ציונה, וניצחון של הפועל ירושלים בארנה והם יסיימו את העונה במקום השלישי, אך אם ידעו לנצח את נס ציונה, יוכלו אפילו לסיים במקום הראשון. הפועל תל אביב לא ניצחה בליגה מאז המשחק הראשון של הבית העליון, נמצאת ברצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, הארוך ביותר שלה העונה. עידן זלמנסון ימשיך להיעדר.

מן העבר השני, אחרי פתיחת עונה טובה, עם שבעה ניצחונות מתשעת המחזורים האחרונים, עירוני נס ציונה הידרדרה וניצחה רק ארבע פעמים ב-17 מחזורים. הקבוצה של אלעד חסין לא ניצחה בבית העליון, ולמרות שנראתה לא רע נגד הפועל ירושלים במשחק הקודם, יודעת כי הסיכוי שלה לעבור את אחת הגדולות ברבע גמר הפלייאוף הוא לא גדול במיוחד, אך כדי לעשות זאת היא תצטרך לדעת לנצח את אחת מהן מחוץ לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully