וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן ובריבו המשיכו בתקופה החלשה, איתמר נוי חזר להבקיע

חלוצי הנבחרת פתחו ולא כבשו בתוצאות התיקו של גרנאדה ו-וולפסברגר, שחקן פירסט וינה נכנס כמחליף והיה שותף ל-0:4 של קבוצתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

שני הליגיונרים של הכדורגל הישראלי באוסטריה נמצאים במומנטומים הפוכים, שנמשכו גם הערב (שישי). השגריר הבכיר מבין השניים, חלוץ הנבחרת תאי בריבו, סופר שער בודד בשמונת משחקי הליגה האחרונים במדי וולפסברגר שנפרדה ב-0:0 מול אלטאך. הישראלי פתח ושיחק 76 דקות, קבוצתו כבר עם ארבעה משחקים ללא הפסד, והיא מדורגת במקום השני בפלייאוף התחתון.

בליגת המשנה באוסטריה, איתמר נוי חזר להבקיע אחרי שלושה משחקים, שלפניהם כבש בשני משחקים רצופים ובאחד מהם אף הוסיף בישול. הישראלי של פירסט וינה נכנס כמחליף במחצית מול אמשטטן, ובדקה ה-76 הבקיע את השער השלישי ב-0:4 של האורחת, במה שהיה שערו הרביעי העונה. ניצחון החוץ על החמישית בטבלה הוא הראשון מזה חמישה משחקים של קבוצתו, המדורגת שביעית.

איתמר נוי שחקן פירסט וינה לפני ליובומיר פופוביץ' שחקן דורנבירן. Thomas Pichler, GettyImages
חזר להבקיע. איתמר נוי/GettyImages, Thomas Pichler

בליגת המשנה בספרד, שון וייסמן פתח בהרכב גרנאדה ושיחק 69 דקות ב-1:1 מול אלאבס. הישראלי חזר להרכב אחרי שלושה משחקים לכבוד קרב הצמרת, שבסיומו אף קבוצה לא יצאה מרוצה שכן אם אחת מהן הייתה מנצחת היא הייתה עולה זמנית לפסגה. חברו האלבני של וייסמן, מירטו אוזוני, העלה את האורחת ל-0:1 עם פנדל מדויק בדקה ה-22, אך היא נשארה בעשרה שחקנים אחרי צהוב שני לסרחיו רואיז.

גרנאדה החזיקה מעמד בעשרה שחקנים שבע דקות בלבד, ובדקה ה-66 לואיס ריוחה איזן את התוצאה. כעבור שלוש דקות הוחלף וייסמן, ובדקה ה-87 אלאבס קיבלה הזדמנות להשלים מהפך. סלבה סביליה הוותיק בעט פנדל, אך השוער אנדרה פריירה עצר נהדר. גם המארחת סיימה את המשחק בעשרה שחקנים, לאחר שרובן דוארטה הורחק בדקה ה-88.

* בליגה ההונגרית, מקסים פלקושצ'נקו נותר על ספסלה של בודפשט הונבד, שהפתיעה 0:1 את קצ'קמטי מהמקום השני ועלתה זמנית מעל הקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully