וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך חוגגים יום הולדת 20: קרלוס אלקראס עלה לגמר טורניר מדריד

הספרדי גבר 4:6, 3:6 על בורנה צ'וריץ' על החימר לעיני הקהל הביתי, ואף זכה למחווה מיוחדת בסיום לכבוד יום הולדתו. שטרוף מחכה בגמר

תקציר חצי גמר טורניר מדריד: קרלוס אלקראס - בורנה צ'וריץ'/ספורט1

קרלוס אלקראס לא היה יכול לחלום על דרך טובה יותר לציין את יום הולדתו ה-20, מאשר ניצחון מרשים לעיני הקהל הביתי. הספרדי הצעיר העלה הערב (שישי) לגמר טורניר מדריד עם 4:6, 3:6 על בורנה צ'וריץ' הקרואטי (20), ושוב הראה שהוא בכושר נפלא לקראת הגראנד סלאם של עונת החימר - רולאן גארוס.

צ'וריץ' לא עשה חיים קלים לחביב הקהל, במיוחד במערכה הראשונה שלאחר למעלה משעה הסתיימה ב-4:6, בזכות שבירה אחת של הספרדי שהעלה אותו ל-2:3. במערכה השנייה משחקוני ההגשה נשברו שלוש פעמים ברציפות בדרך ל-2:3 ספרדי, והמדורג 2 בעולם שבר פעם נוספת במשחקון האחרון בדרך ל-3:6 אחרי שעה ו-41 דקות בסך הכל.

בסיום המשחק הקהל הביתי חגג לגיבור המקומי יום הולדת, ואף הוענקה לו עוגה מרשימה במיוחד. לגמר הוא יגיע כפייבוריט מובהק, ושם יחכה לו יאן לנארט שטרוף. אחרי שהפתיע את סטפנוס ציציפאס ברבע הגמר, הגרמני (65 בעולם) הדיח גם את אסלן קראצב הרוסי (121) עם 6:4, 3:6, 4:6 אחרי למעלה משעתיים ורבע.

מוקדם יותר בטורניר הנשים, המדורגת 1 איגה שביונטק הבטיחה את מקומה בגמר עם 1:6, 1:6 קליל על ורוניקה קודרמטובה הרוסייה. בגמר תפגוש הפולנייה את המדורגת 2 ארינה סבאלנקה, שבחמישי ניצחה 4:6, 1:6 את מריה סקארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully