וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילויים חדשים בטרגדיית טורי בואי: "היא הייתה בהריון מתקדם"

שכניה של האצנית שמתה בגיל 32 חשפו תקופה מעורערת ("עמדה עם סכין ברחוב וצרחה על גבר") וטענו: "דווקא אחרי שנכנסה להריון, נראה היה שהיא יותר מאושרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

טרגדיית מותה של טורי בואי קיבלה ממדים חדשים עם דיווחים הלילה (בין חמישי לשישי) שהיא הייתה בהיריון מתקדם. הרשויות בפלורידה לא מסרו פרטים בעניין, אבל שכניה של האתלטית סיפרו ל"דיילי מייל" שהיא "נראתה בחודש השביעי או השמיני. היא הייתה בחורה רזה וזה נראה כאילו יש לה כדורסל בבטן".

בינתיים נחשפים פרטים נוספים על השנים האחרונות בחייה של בואי בת ה-32, מדליסטית אולימפית מ-2016 שככל הנראה התקשתה להתמודד עם החיים שאחרי שיא הקריירה. אחד משכניה סיפר שלפני כמה שבועות "יצאתי מהבית והיא עמדה עם סכין וצרחה על גבר כלשהו. מישהו הצליח לדבר איתה ולהרגיע אותה, אבל זה היה מפחיד. הבנות שלי ראו את הכול והיו לחוצות".

אותו שכן הוסיף: "שמענו הרבה צעקות וצרחות מהבית שלה, מוזיקה חזקה באמצע הלילה. בזמן האחרון דווקא נראה היה שיש שיפור. זה היה נראה שההריון גרם לה להיות שמחה. זה כל כך עצוב, אנחנו מדברים על שני בני אדם שחייהם אבדו, לא אחד".

כוחות משטרה שהגיעו לביתה של בואי בת ה-32 בפרברי אורלנדו לפני שלושה ימים, מצאו את גופתה. אחרי שהחלה החקירה, נמסר שאין עדות לרצח או הריגה של האלופה האולימפית לשעבר, אבל לא נמסרו פרטים מעבר לכך - למשל אם היא התאבדה או מתה מוות טבעי.

טורי בואי, אצנית שמתה בגיל 32. Ian MacNicol, GettyImages
חוותה תקופה אפלה. טורי בואי/GettyImages, Ian MacNicol

בואי עברה חיים קשים. כשהייתה בת שנתיים, אמה נטשה בבית יתומים אותה ואת אחותה, הצעירה ממנה בשנה. סבתה החליטה לפרוש חסות עליה ועל אחותה וגידלה אותן בגפה בעיירה קטנה וענייה במיסיסיפי. בריאיון שהעניקה בעבר ל"ספורטס אילוסטרייטד", סיפרה: "אמא שלי נטשה אותי כשהייתי בגיל שנתיים. מאז ועד היום, כל דבר בחיי מלווה בקשיים".

לפי דיווחים ושמועות שצצו ביממה האחרונה, בואי סבלה בתקופה האחרונה מדיכאון שגרם לה להיות ספונה בביתה ולנתק קשר עם הסביבה. בשנים האחרונות הקריירה של בואי הייתה בדעיכה שאמנם טבעית בהתחשב בגילה המתקדם יחסית, אבל גרמה לה לצער רב. למרות שתוצאותיה נחלשו מאוד בשנים האחרונות, היא סירבה להודיע על פרישה ובקיץ האחרון אף התחרתה בתחרות בארצות הברית.

ב-2017, כשהחלה מגמת הידרדרות בקריירה, סיפרה בראיון שסבלה בעבר ממחשבות אובדניות. "היו ימים שהאמנתי בלב שלם שהסוף שלי יהיה עם כדור אקדח בראש. חשבתי שחיי מסתיימים. בהיתי באקדח ואמרתי לעצמי, 'אלוהים, ככה אני עומדת למות'".

עוד בוואלה!

אבל בספורט האמריקאי: האלופה האולימפית טורי בואי מתה בגיל 32

לכתבה המלאה
טורי בואי, אצנית אמריקאית שמתה בגיל 32. Patrick Smith, GettyImages
סיפור כל כך עצוב/GettyImages, Patrick Smith

המדליות של טורי בואי

אולימפיאדת ריו דה ז'נרו 2016

מדליית זהב: 4X100
מדליית כסף: 100 מטר
מדליית ארד: 200 מטר

-

אליפויות עולם באתלטיקה

מדליית זהב: 100 מטר (לונדון 2017)
מדליית זהב: 4X100 (לונדון 2017)
מדליית ארד: 100 מטר (בייג'ינג 2015)

  • עוד באותו נושא:
  • טורי בואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully