וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עשוי להשתחרר מפ.ס.ז' תוך 10 ימים: "לא הבינו איזה מזל יש להם"

גאלטייה ממשיך לבנות עליו, אבל מסי חושש מתגובת מהקהל וייתכן שידרוש לעזוב מיידית. מסצ'ראנו תקף: "פ.ס.ז' תתחרט על היחס לליאו, איך אפשר לבקר את המקצוענות שלו?"

אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה/אינסטגרם

התקשורת הצרפתית ממשיכה לעסוק ללא הרף בסערה סביב ליאו מסי והשעייתו על ידי פ.ס.ז'. לפי דיווח ב"לה פריזיאן", הכוכב הארגטינאי עשוי לדרוש להשתחרר מחוזהו באופן מיידי וייתכן שיעזוב את הקבוצה תוך 10 ימים. לפי הדיווחים, "מסי לא מדמיין את עצמו חוזר לפארק דה פראנס, משום שהוא יודע שהאוהדים ישרקו לו בוז בלתי פוסק". לכן הוא שוקל כלל לא לחזור לאימוני פ.ס.ז' בעתיד, גם אחרי שההשעייה שלו שתימשך שבועיים תסתיים.

היחסים בין מסי לפ.ס.ז' הגיעו לנקודת רתיחה בשבוע שעבר, עוד לפני הטיסה הלא מתואמת לסעודיה שגרמה לו להחמיץ אימון של הקבוצה. לפי הדיווחים, מסי סירב פעמיים להצעות מהקבוצה להאריך חוזה, בפעם הראשונה אחרי ההדחה מליגת האלופות ובפעם השנייה לפני חודש - מה שעורר כעס בהנהלת פ.ס.ז', וכביכול הוביל למשבר הנוכחי.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
אין דרך חזרה? מסי/רויטרס

במקביל, בארגנטינה ממשיכים לגונן ולעטוף את מסי, ולהשמיע תוך כדי ביקורת חריפה על ההתנהלות של פריז סן ז'רמן. חבייר מסצ'ראנו, חברו לשעבר של מסי מנבחרת ארגנטינה וברצלונה, אמר אתמול: "ממש מביש לראות איך פ.ס.ז' לא מבינה כמה היא בת מזל שיש לה שחקן כמו ליאו בקבוצה. לפני עשר שנים אף אוהד של פ.ס.ז' לא היה מסוגל לדמיין בכלל תרחיש שהשחקן הגדול בהיסטוריה יגיע לקבוצה שלו. במקום ליהנות מזה, הם לא מפסיקים לבקר אותו במשך שנתיים".

לדברי מסצ'ראנו, "בעוד 10 שנים מהיום הם יתחרטו על זה בענק, ויבינו מה הם פספסו. כל קבוצה בעולם הייתה מתה לקבל את מסי לחמש דקות. חבל שזה מסתיים ככה, אבל אם יש דבר אחד שאי אפשר לבקר בו את מסי, זה את רמת המקצוענות שלו. קשה למצוא מקצוען גדול יותר. בלתי אפשרי לבקר אותו על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully