וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומפסון וקרי להטו, הווריירס התפוצצו ואיזנו ל-1:1 מול הלייקרס

30 נקודות ו-8 שלשות של קליי ו-20 ו-12 של קרי סחפו את גולדן סטייט ל-100:127 מוחץ. לברון קלע 23 מנגד, דייויס נעצר הפעם על 11 בלבד

ג'ואל אמביד מתבשר שנבחר ל-MVP/מתוך עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס

אחרי המעידה במשחק 1, גולדן סטייט התאוששה כמו שרק היא יודעת. הווריירס השוו הלילה (בין חמישי לשישי) את סדרת חצי גמר המערב נגד הלייקרס ל-1:1, אחרי שהביסו 100:127 את הלייקרס במשחק חד צדדי. האלופה קיבלה מפגן שלשות אופייני, כשצלפה 21 פעמים מחוץ לקשת ב-50% פנטסטיים, כשהיא נהנית מהתעלות של קליי תומפסון שקלע 30 נקודות. סטף קרי התמקד בניהול המשחק, וסיים עם 20 ו-12 אסיסטים.

בצד השני, לברון ג'יימס קלע 23 והוריד 7 ריבאונדים, אבל אנתוני דייויס שהיה גיבור משחק 1 הוגבל ל-11 נקודות בלבד, והצוות המסייע של הלייקרס לא היה מספיק מורגש הפעם, כשרוי האצ'ימורה שקולע 21 נקודות הוא נקודת אור.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
8 שלשות. קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
לא כפה את עצמו. קרי/רויטרס

גולדן סטייט ידעה שאחרי ההפסד במשחק הראשון, היא עם הגב לקיר. הפסד ביתי נוסף היה מסבך אותה אפילו יותר מאשר בסדרה נגד סקרמנטו בסיבוב הראשון, אותה החלה עם שני הפסדי חוץ. אבל דווקא הפתיחה הייתה כל כולה של האורחת. לברון ג'יימס רשם רבע ראשון פנטסטי והוביל את הלייקרס ליתרון דו ספרתי מהיר, הווריירס סיימו אותו במינוס 7, אבל אז החלה ההתפוצצות. רבע שני חד צדדי של 23:41 לגולדן סטייט, בהנהגת קליי תומפסון שהזכיר נשכחות עם מפגן קליעה אדיר, הפך את המומנטום של המשחק ומשם האלופה לא הביטה לאחור.

המחצית לא עצרה את הבליץ של גולדן סטייט, שצלפה 43 נקודות לעומת 24 בלבד של הלייקרס ברבע השלישי והגדילה את ההפרש ל-30 בשיא. דרווין האם הניף דגל לבן, שלח לספסל את הכוכבים וראה כיצד הרבע האחרון הופך לגארבג' טיים.

הווריירס המשיכו לצלוף ללא הכרה מחוץ לקשת, ועשו היסטוריה: אחרי שקלעו 21 שלשות הלילה, בדיוק כמו במשחק הראשון בסדרה, הם קבעו את שיא השלשות לקבוצה אחת בשני משחקי פלייאוף ראשונים. הלילה גולדן סטייט גם שברה שיא מועדון כשלראשונה בתולדותיה, סיימה שני רבעים עם 40 נקודות ומעלה.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, לצד דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
פתח מצוין, נחלש בהמשך. לברון/GettyImages, Ezra Shaw
אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
איפה היציבות? אנתוני דייויס/רויטרס

מלבד ההצגה של הספלאש בראדרס תומפסון וקרי, הווריירס נהנו גם מ-11 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים של דריימונד גרין, מ-11 נקודות גם של אנדרו וויגינס ומאקס פקטור בדמותו של ג'מייקל גרין, שהוקפץ לחמישייה בעקבות מחלה של קוון לוני וסיים עם 15 נקודות. לוני עלה מהספסל והמשיך להיות יעיל מאוד, כשהוא מספיק להגיע ל-6 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-12 דקות.

מנגד, הלייקרס בעיקר קיוו לקבל יותר מאנתוני דייויס, ששוב מראה חוסר יציבות. לברון אמנם הגיע למספרים שלו, אבל דייויס שרשם תצוגה מפלצתית בשני צידי המגרש במשחק 1, לקח הפעם רק 11 זריקות מהשדה ורשם 4 איבודים. הוא גם תרם 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות, אבל זה לא הספיק. לצד לברון, דייויס והאצ'ימורה, רק דיאנג'לו ראסל הגיע לספרות כפולות כשסיים עם 10 לצד 8 אסיסטים. בכלל, הלייקרס נוצחו בכל פרמטר אפשרי, כשהם מסיימים עם 29% מחוץ לקשת, 58% מהעונשין ועם הרבה פחות ריבאונדים ואסיסטים מהווריירס.

כעת הסדרה תעבור ללוס אנג'לס, והווריירס ינסו להמשיך במומנטום במשחק 3 שייערך בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully