וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצה של הלייף: מרוץ לייף ראן נערך בהשתתפות רבבות

עשרת אלפים נשים השתתפו בחמישי (4.5) במירוץ הנשים הלייף ראן בתל אביב תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי". לינוי אשרם: "עוצמה נשית נדירה ומעצימה"

מירוץ לייף ראן. רפי דלויה,
מימין: ניקול רובנוביץ', סילבי ז'אן, דיאנה ויסמן, נטע ריבקין ולינוי אשרם/רפי דלויה

ביום חמישי נערך בפעם השמינית מירוץ הנשים הגדול בישראל, ה-Life Run, של סופר-פארם ועיריית תל אביב. כעשרת אלפים נשים מגיל 12 ועד 74 ומכל חלקי הארץ הגיעו לספורטק בתל אביב לחגיגה נשית והשתתפו בריצות 4, 8 ו-12 ק"מ.

המרוץ נערך זו השנה השנייה בסימן המאבק באלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי", על רקע התגברות התופעה בשנים האחרונות, וריבוי המקרים של אלימות במשפחה. בין הרצות היו גם נשים אשר חוו תקיפה אלימה והצליחו לחזור לשגרת חיים בריאה בזכות הריצה.

"המטרה של המשימה החברתית של המירוץ היא קודם כל לעודד שיח ולעודד מודעות סביב נושא האלימות בתוך המשפחה", מסבירה לינוי אשרם המגיעה השנה למירוץ בפעם השנייה. "הגעתי גם כי מאוד נהניתי שנה שעברה וגם כי עוצמה נשית כזאת היא נדירה ומעצימה אבל בעיקר כדי לקחת חלק בהעברת מסר שיכול להשפיע על חייהם של רבים - אלימות במשפחה זה לא נורמלי. אז בואו נדבר את זה, נהיה ערניים לזה ובואו נשמור את העולם שלנו כמה שיותר נורמלי".

אשרם הגיעה להזניק ולהשתתף במירוץ יחד עם ספורטאיות נוספות בהן נטע ריבקין, דיאנה ויסמן, ניקול רובנוביץ, סילבי ז'אן ועוד.

דניאל רבר, עדן ציפל, דניאל קארש, רומי לוי וגילי אייזנר. תומר פדר,
דניאל רבר, עדן ציפל, דניאל קארש, רומי לוי וגילי אייזנר/תומר פדר

דניאל רבר, עדן ציפל, דניאל קארש, רומי לוי וגילי אייזנר שנמצאות בימים אלה בעיצומן של ההכנות ליורובאסקט 2023, אליפות אירופה בכדורסל לנשים שתיערך בחודש יוני בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב-יפו, זינקו במקצה ל-8 ק"מ בגני יהושע, ספורטק תל-אביב.

שחקניות הנבחרת, שנערכות למשחקים מול נבחרות בלגיה (15.6), איטליה (16.6) וצ'כיה (18.6) במסגרת הטורניר המתקרב, התייצבו ב-Life Run על מנת להעביר מסר של חיזוק והעצמה לנשים, נערות וילדות שיכולות להתמודד בהצלחה עם כל אתגר וקושי.

מכירת הכרטיסים למשחקים שיתקיימו בהיכל קבוצת שלמה במסגרת הטורניר נפתחה לאחרונה. איגוד הכדורסל החליט לשמור על מחירים עממיים של 50 שקלים לכרטיס (לפני עמלה) עבור כל אוהד וכן ניתנת האופציה לקנות מנוי לשלושת ימי המשחקים הראשונים בהנחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully