וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון ניצחה בגליל עליון, מכבי רמת גן ניצחון אחד מליגת העל

5.5.2023 / 15:42

האלופה חזרה מכפר בלום עם 84:90 בזכות הצגה של דאוסון ורגלנד, רגע לפני שהשתיים נפגשות בפלייאוף. ר"ג ב-1:2 על אשקלון בסדרת חצי הגמר

תקציר: גראן קנאריה - טורק טלקום 67:71/ספורט1

רגע לפני שהן נפגשות לסדרה ברבע גמר הפלייאוף, הפועל גליל עליון החמישית והפועל חולון הרביעית התמודדו זו מול זו היום (שישי) בכפר בלום במשחקן האחרון בבית העליון. אחרי ששני המפגשים הישירים בעונה הסדירה הסתיימו בניצחון למארחת, הפעם הייתה זו האלופה שחגגה בחוץ עם ניצחון 88:81.

שתי הקבוצות רצו לסיים את הבית העליון במאזן 2:3 חיובי, והמאבק הוביל לפתיחה צמודה מאוד וליתרון דחוק של 45:47 לחולון בהפסקה. הסגולים ניסו לפתוח פער ברבע השלישי עם יכולת מצוינת של שון דאוסון וג'ו רגלנד, כאשר הישראלי קבע 62:69 לאורחת אחרי שלושה רבעים.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
התפוצצות. דאוסון/מאור אלקסלסי

איתי מושקוביץ' ורועי הובר קירבו את המארחת עם שלשות בתחילת הרבע הרביעי, אך צליפות מחוץ לקשת בצד השני של דאוסון וכריס ג'ונסון קבעו יתרון דו ספרתי. גליל עליון לא הצליחה להתקרב הרבה יותר, ושלשה של רגלנד שלוש דקות לבאזר סגרה סיפור ושלחה מסר לקראת סדרת הפלייאוף הקרובה.

דאוסון הוביל את החולונים עם 24 נקודות, רגלנד להט גם הוא עם 23. נתנאל ארצי ערך את הופעת הבכורה בסגול אחרי סאגה ממושכת, וקלע 4 נקודות ב-21 דקות על הפרקט. את המפסידה רועי הובר עם 21 נקודות, דיישון בוקר סייע עם 16 משלו.

קלעו לחולון: שון דאוסון 24, ג'ו רגלנד 23, כריס ג'ונסון והיידן דלטון 10 כ"א, מרווין ג'ונס וניב משגב 6 כ"א, נתנאל ארצי וג'אבין דלורייה 4 כ"א, שחר עמיר 3. שותף ולא קלע: פרדריק בורדיון.

קלעו לגליל עליון: רועי הובר 21, דיישון בוקר 16, נמרוד לוי 13, רון כהן 7, ווין לנגסטון ולוטן אמסלם 6 כ"א, איתי מושקוביץ' 5, ברייס וושינגטון ויהל מלמד 4 כ"א, דווין מארבל 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין קייפרס, מכבי עירוני רמת גן. יעל אמסילי, מכבי רמת גן, אתר רשמי
40 דקות מעלייה. קייפרס/אתר רשמי, יעל אמסילי, מכבי רמת גן

בליגה הלאומית, מכבי רמת גן עלתה ל-1:2 על אליצור אשקלון בסדרת חצי הגמר וכעת היא רחוקה ניצחון אחד בלבד מעלייה לליגת העל. הקבוצה של שמוליק ברנר שמרה על הבית במשחק השלישי בסדרה עם 78:89, שלא הוטל בספק מאז הרבע השני בו המארחת ניצחה 9:29.

המנצחת נהנתה מתקופה מאוזנת בצד ההתקפי, כאשר הראל דדון ואלייז'ה הירש הובילו עם 16 נקודות כל אחד. קווין קייפרס תרם 15, דימיטריוס טרידוול הוסיף 14 ו-15 ריבאונדים. את המפסידה תומאס גיפסון הוביל עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully