וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תלויה בעצמה: ארבע הנקודות הוחזרו למכבי אחי נצרת

אחרי הפחתת הנקודות עקב אי תשלום משכורות, בית הדין קיבל את ערעור המועדון שהגיע להסדרים בטענה ש"אין מקום לעונש שעלול לחרוץ את גורל הקבוצה"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

הדרמה הגדולה במאבקי התחתית בליגה הלאומית נמשכת. רק לפני כשבועיים הוחלט להפחית ארבע נקודות ממאזנה של מכבי אחי נצרת בעקבות אי עמידה במועדי תשלום המשכורות, עונש שבעקבותיו ירדה הקבוצה אל המקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן ומאז כבר ירדה אל מתחת לקו האדום, אלא שהיום (חמישי) ערעור הקבוצה התקבל, הנקודות הוחזרו והיא שוב תלויה בעצמה בקרב ההישרדות בלאומית.

אחי נצרת כאמור נענשה כאשר שהופחתו ממאזנה ארבע נקודות והיא בנוסף נקנסה ב-20 אלף שקל בגין "אי קיום החלטות מוסד שיתופי", אולם המועדון ערער במהרה והציג אישורים לכך שתשלום השחקנים שולם במלואו עד וכולל חודש מרץ 2023, בנוסף להסדר שהושג עם המוסד לביטוח לאומי ולהסדר עם שלטונות מס הכנסה (שעדיין כפוף לאישור הנציבות). לכן, בית הדין החליט ש"אין מקום להפעיל כנגד מכבי אחי נצרת עונש של הפחתת ארבע נקודות, אשר עלול לחרוץ את גורלה לירידה לליגה א'".

אלדד שביט מאמן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
אחי נצרת שוב תלויה בעצמה במאבק נגד הירידה. שביט/ברני ארדוב

בפסק הדין הובהר כי בכל הנוגע לעונה הבאה, לא תוכל להתחרותה קבוצה בליגה הלאומית אם לא תשלים את כל חובותיה לשחקנים, למוסדות לתשלומי הפנסיה עוד לפני שריקת הפתיחת של העונה הבאה.

בזכות החזרת הנקודות, אחי נצרת כעת בשוויון נקודות עם מ.ס. כפר קאסם, במרחק נקודה בלבד מהפועל נוף הגליל שנמצאת בחוף מבטחים ורק שתי נקודות מהפועל ראשון לציון. היא למעשה תלויה בעצמה במאבק ההישרדות מכיוון שבמחזור סיום העונה תתמודד נגד כפר קאסם, כך שלכל הפחות תוכל להיאבק על מקומה בליגת המשנה בעונה הבאה דרך משחקי המבחן.

  • עוד באותו נושא:
  • אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully