וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין רוצה לתקן את הרושם, חדרה משנה מערך בקרב על חייה

המארחת תיאלץ להסתדר בדוחא ללא מלמד, קבהא ועמוס, כשגם פלומן בספק. האורחת שתעלה עם שני בלמים "רוצה לסמן וי על הישארות כבר מחר" (שבת, 18:45)

תקציר ניצחונה של בני סכנין 1:3 על הפועל חדרה/ספורט1

בני סכנין

בצל הביקורות הקשות על היכולת מול הפועל תל אביב, בבני סכנין רוצים לתקן את הרושם מול הפועל חדרה במשחק קריטי עבור היריבה. גיא מלמד פצוע וימשיך להיעדר, כאשר גם פרדי פלומן לא חש בטוב וספק גדול אם יהיה בסגל. גם מרואן קבהא שהורחק לא יהיה בסגל, כמו גם גד עמוס הפצוע. השוער עבר צילום היום ומחכה לתשובות, אך בכל מקרה לא ישוב לשני משחקי סיום העונה. מי שיפתח בשער הוא מחמוד קנדיל. "נבוא לנצח כמו בכל משחק, גם במשחק הקודם עשינו את זה", אמר שחקן בקבוצה, "בסוף אנחנו משחקים בשביל עצמנו ובשביל המועדון והקהל".

גיא מלמד בני סכנין. דני מרון
רשימת נעדרים ארוכה לסכנין. מלמד/דני מרון

הפועל חדרה

אחרי שלא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה והסתבכה קשות במאבק נגד הירידה, הפועל חדרה תצא מחר למשחק חוץ נגד בני סכנין (שבת, 18:45) ותנסה לחזור הביתה עם שלוש נקודות. המאמן ניסו אביטן שמונה השבוע במקומו של מנחם קורצקי במטרה להזרים אנרגיות חדשות לקבוצה ולחדר ההלבשה, עומד כעת בפני 180 דקות גורליות, כאשר כל מטרתו היא להשאיר את הקבוצה בליגה.

על פי התרגולים במהלך השבוע, צפוי אביטן לעבור לקו של ארבעה שחקני הגנה, כאשר פיליפ איפולה יירד לספסל. ניב גוטליב, יצטרף לסער פדידה וסטיבן אלפרד בחלק הקדמי, כדי לנסות ולייצר הרכב התקפי יותר במשחק הכל כך חשוב למועדון. לאימון המסכם הגיעו אוהדים של הקבוצה שניסו להמריץ את השחקנים עם אבוקות, נפצים ורימוני עשן.

"כמו שכבר אמרתי, במעט הימים שאני פה אי אפשר לעשות כמעט שינויים", אמר אביטן לקראת המשחק. "עבדנו על כמה דברים קטנים בצד המקצועי ובעיקר על החדרת המשמעות של 90 הדקות האלה עבור המועדון כולו ועבור כל אחד ואחד מהשחקנים. אני בטוח שנגיע מוכנים ונעשה את הכול כדי להשיג את המטרה ובתקווה שזה גם יספיק לנו לסמן וי על הישארות בליגה כבר בשבת הקרובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי הפועל חדרה משליכים רימון עשן באימון הקבוצה. שלומי גבאי
דחיפה לשחקנים. אימון הפועל חדרה היום/שלומי גבאי

טריוויה

* כל תשעת המפגשים בין הקבוצות במסגרת ליגת העל הגיעו להכרעה: שבעה ניצחונות להפועל חדרה ורק שניים לבני סכנין.

* שני הניצחונות הראשונים של חדרה על סכנין היו בקדנציה הקודמת של ניסו אביטן, שחזר כדי להציל את הקבוצה מירידה. מול קובי רפואה הוא עדיין לא הפסיד: שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* הפועל חדרה נותרה הקבוצה היחידה שטרם ניצחה בפלייאוף (עליון או תחתון). פעמיים סיימה ב-1:1 ובשלושה משחקים הפסידה באותה תוצאה: 2:1.

* בכלל, חדרה ניצחה רק פעם אחת ב-11 המחזורים האחרונים וכבר תשעה משחקים שלא שמרה על רשת נקייה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: דוחא
קהל: 2745

משחקי המחזור:

שבת, 16:30: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 18:45: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:45: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט4)
שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully