וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו האפליקציה שתשנה את עתיד ענף הטניס בישראל?

עו"ד אנה משה, בעלת האפליקציה UTR בישראל:" פועלת לקידום וחיזוק ענף הטניס בישראל ולהחזרתו לקדמת הספורט במדינה". אז מה היא עושה ואיך היא עובדת?

אנה משה. יחצ,
עו"ד אנה משה/יחצ

ענף הטניס בישראל מתקשה בשנים האחרונות לייצר נציגים שיעפילו לטופ העולמי. אם בעבר ענף הטניס נחשב לספורט פופולארי בישראל ואף הביא גאווה לאומית על ידי נציגים מכובדים לדירוגים גבוהים בתחרויות בינלאומיות, הרי שכיום הוא נחשב לספורט שנדחק לשוליים וילדים שיש בהם הבטחה אמיתית נאלצים לעיתים קרובות לעזוב את הארץ למכללות בחו"ל .

פלטפורמה חדשה שמגיעה בימים אלו לישראל תשנה את התמונה לשחקנים ישראלים ולמועדונים שמבקשים לגדל את הדור הבא של האלופים.

עו"ד אנה משה, שותפה בכירה במשרד פרל כהן ושות וחובבת טניס מושבעת החליטה לעשות מעשה. השבוע נתבשרה כי זכתה בזיכיון בלעדי לפלטפורמה ייחודית בענף הטניס הנקראת - U.T.R - Universal Tennis בישראל.

מדובר בפלטפורמה חדשנית שעתידה לקדם משמעותית את ענף הטניס בישראל ותאפשר לשחקנים הישראלים לשחק מקומית אבל לקבל הכרה רחבה בעולם בעולם ובנוסף להיות חשוף למאמנים הטובים ביותר בארצות הברית. הפלטפורמה נוצרה בשנת 2008 על ידי מאמני טניס אמריקאים כאשר המטרה היא לייצר דירוג עולמי אחיד לשחקני טניס בכל רחבי העולם. כיום משתמשות בפלטפורמה כל אקדמיות הטניס המובילות בעולם והשאלה הראשונה של כל מאמן טניס במכללה באצות הברית היא " מה דרוג ה UTR שלך?"

הבשורה הגדולה בהבאת פלטפורמה זו לישראל היא ההזדמנות העצומה שתאפשר לשחקני טניס צעירים ובוגרים לשחק בטורנירים רבים, עם שחקנים שמתאימים לרמתם ולהיות מדורג עולמית , כולל טורנירים שנקראים "show case" לשמם יגיעו מאמני קולג' לישראל לצפות בשחקנים, טורנירים לשחקנים מכל המזרח התיכון ואירופה.

טניס. שחר ברגר,
טניס/שחר ברגר

הפלטפורמה היא למעשה אלגוריתם חכם שמחשב את הנתונים של השחקן: גיל, ובאיזה רמות שיחקת (ארצית, לאומית, מקצוענית, קולג) ומשכלל תוצאות מה30 משחקים האחרונים של השחקן. הערכת הרמה נעשית בדירוג של 1-16. לדוגמה: המספר 1 - רמה של שחקן טניס מתחיל ומספר 16 - נובאק דג'וקוביץ'.

הפלטפורמה של universal Tennis משמשת כיום ככלי העיקרי והמוסדר לגיוס כשרונות טניס מכל העולם לקולג'ים אמריקאים ונחשבת כפלטפורמה עיקרית ב: Rafa Nadal Acadamy, Kim Clijsters Academy, John McEnroe Tennis Academy, Orange Coach, PTR (Professional Tennis Registry), USPTA (United States Professional Tennis Association), IMG Academy, Cliff Drysdale Management, המשתמשות בפלטפורמה כסטנדרט כיום. מעתה כל שחקני הטניס הישראלים אשר ירצו חשיפה רחבה יוכלו להיחשף לציידי הכישרונות האמריקאיים, הזדמנות שעד היום הייתה שמורה לשחקנים מובילים בלבד.

עו"ד אנה משה, בעלת האפליקציה בישראל:" טניס הוא ספורט אצילי עם ערכים מדהימים עבור הדור הצעיר בישראל. ישראל צריכה להפוך לאימפרית טניס כמו ההתעמלות האמנותית, הג'ודו, גלשיה, קשתות ועוד. כל ילד, בין אם להוריו יש את האמצעים או לאו, צריך לקבל חשיפה למאמנים בכל העולם וזה מה שבאנו לעשות. אני יודעת כי ה UTR ישים אותנו על המפה וחשוב מכל- יסייע לילדים שלנו להראות את היכולות שלהם גלובלית כשישחקו בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully