וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע המצוינות הישראלית יתקיים השנה בסימן אחדות העם

הרוח הישראלית מובילה את שבוע המצוינות הישראלית. חגיגה בת שבוע זו, המתקיימת בין ה-7 ל-12 במאי, תכלול למעלה מ-150 אירועים שונים ברחבי הארץ, שמטרתם כולם לקדם מצוינות בתחומים שונים. האירועים פתוחים לקהל הרחב

שבוע המצוינות הישראלית. הוועד האולימפי,
שבוע המצוינות הישראלית/הוועד האולימפי

ספורט ממלא תפקיד חיוני בחיינו, ומספק לא רק פעילות גופנית אלא גם יתרונות נפשיים ורגשיים. השאיפה למצוינות בספורט יכולה לסייע בפיתוח תכונות כמו משמעת, נחישות ועבודת צוות, החיוניות להצלחה בכל היבטי החיים. עם זאת, קידום מצוינות בספורט אינו רק זכייה במדליות או גביעים; מדובר גם ביצירת סביבה המעודדת אנשים למצות את הפוטנציאל שלהם.

הרוח הישראלית מובילה את שבוע המצוינות הישראלית. חגיגה בת שבוע זו, המתקיימת בין ה-7 ל-12 במאי, תכלול למעלה מ-150 אירועים שונים ברחבי הארץ, שמטרתם כולם לקדם מצוינות בתחומים שונים.

כל האירועים פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום במטרה לקדם את ערכי המצוינות החברתית, העסקית, האישית והציבורית בישראל ולעודד חברה מגוונת, כלכלה חזקה, פריצת גבולות והגשמה עצמית.

את פרויקט הדגל הלאומי מובילה הרוח הישראלית, חברת בת של הסוכנות היהודית, בשיתוף קרן טראמפ - יוזמת המהלך. הרוח הישראלית פועלת כבר 25 שנה במטרה לקדם עשייה חברתית משמעותית, לצמצום פערים, לחזק ולהעניק שוויון הזדמנות, לאוכלוסיות מוחלשות ובני נוער וצעירים מהפריפריה.

"השסע בחברה הישראלית מדגיש את הצורך בהתאחדות סביב מטרה וערכים משותפים"

מיקי דהב מנכ"לית הרוח הישראלית ומובילת שבוע המצוינות הישראלית מספרת על הפעילות של הרוח הישראלית ועל המטרות למען המדינה שלנו ולמען חיזוק ושימור ערכי המצוינות הישראלית במיוחד עכשיו לנוכח מצב החירום הלאומי: "השסע בחברה הישראלית בימים אלו רק מדגיש את הצורך בהתאחדות סביב מטרה וערכים משותפים. לאורך השנים החברה הישראלית הוכיחה שהיא יודעת לחתור למצוינות ועולם הספורט הוא דוגמה מצוינת לכך. מדליות, אליפויות אירופה בכדורסל, ספורטאים מצטיינים - בעולם הספורט אנחנו תמיד שואפים להצטיינות ותמיד משתדלים לתת את כל כולנו להבאת הישגים ולשמור על ערכי המצוינות. אני מזמינה את הקהל הרחב לקחת חלק בפעילויות מעוררות השראה ולקחת איתם הביתה את הערך החשוב של מצוינות".

בין האירועים המתקיימים שכאמור, הקהל הרחב יכול לקחת בהם חלק ללא עלות: במודיעין הרצאה מיוחדת עם גיל מרנץ, אלוף נינג'ה ישראל, שיספר על התמודדות עם קשיים והתגברות, ועל ספורט כסביבה שתומכת בחתירה למצוינות.

קבוצת מכבי חיפה בכדורגל תערוך הרצאה פרונטלית שתועבר בזום על המצוינות ועל הדרך שיש לעבור עד ההגעה לליגת האלופות. ההרצאה שבנויה מארבעה חלקים: בתחילה מנכ"ל המועדון איציק עובדיה יספר על מכבי חיפה כמותג מוביל בספורט הישראלי והארגון וההשתתפות בליגת האלופות. בחלק השני המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן ירחיב על העפלה לליגת האלופות דרך ההיבט המקצועי. בחלק השלישי אנליסט, גל פיש שטיינברג יסביר איך השימוש בטכנולוגיה ודאטה הם נדבך חשוב על מנת להגיע למצוינות. בחלק האחרון דובר המועדון דודו בזק קהילה וערכים למצוינות.

הוועד האולימפי בישראל מזמין את הקהל הרחב לחוויה האולימפית למסע מרתק, מרגש ורב חושי בין רגעי השיא של המשחקים האולימפיים, הכולל סיור אינטראקטיבי מהנה בין 5 טבעות המציינות, כל אחת, מימד חוויתי בנושאי היסטוריה, ישראליות, עתיד ועוד. המרכז מזמין אתכם לשאוב השראה מן הרוח האולימפית, הנושאת ערכים של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר. בחוויה האולימפית מאמינים כי הזכות לחלום והחובה לנסות ולהגשים את החלומות, הדבקות במטרה והשאיפה המתמדת למצוינות, שייכות לכולם, ובזכות ערכים אלה נוכל להפוך לאנשים טובים יותר, לעצמנו ולחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully