וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל מתקרבת לירידה, הפועל ראשון לציון הבטיחה הישארות

הקבוצה של איוניר הפסידה 2:0 להפועל ר"ג, אחי נצרת במקום ה-14 אחרי ניצחון 0:3 על אשדוד. כפר קאסם עשתה צעד גדול בדרך להישרדות

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

אחרי שמכבי פתח תקוה הבטיחה עליית ליגה והפועל פתח תקוה קרובה מאוד לעשות זאת, המוקד בליגה הלאומית היום (שישי) עבר למאבקי התחתית הלוהטים. בסיום המחזור וכשנותרו לעונה 90 דקות, נשארו שלוש קבוצות בסכנת ירידה: מ.ס. כפר קאסם, אחי נצרת והפועל נוף הגליל.

אם נוף הגליל לא תנצח את הפועל עפולה במחזור הסיום, היא בכל מקרה תרד וגם ניצחון עלול לא להספיק לה. לכפר קאסם לעומת זאת, יספיק תיקו בשביל להבטיח הישארות. אחי נצרת עשויה להסתפק בתיקו, אבל במקרה כזה היא תהיה תלויה במשחק של נוף הגליל ובהפרש שבו.


משחקי מחזור הסיום בפלייאוף התחתון:

מ.ס. כפר קאסם - אחי נצרת
הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן
הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה
אדומים אשדוד - הפועל ראשון לציון

בפלייאוף העליון מכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי יפו והבטיחה את "אליפות" הליגה הלאומית.

פלייאוף תחתון

הפועל רמת גן - הפועל נוף הגליל 0:2

הפועל נוף הגליל הצליחה להחזיק את הראש מעל המים במשך תקופה קצרה, אבל היום חזרה למקום בו בילתה זמן ממושך העונה: מתחת לקו האדום. משמעות היא שהקבוצה קרובה מאוד לירידת ליגה שנייה ברציפות ויכול להיות שאפילו ניצחון במחזור הסיום לא יספיק לה בגלל הפרש שערים נחות. יחד עם זאת, יש לה עדיין סיכוי לסיים במקום ה-14 שמוביל למבחנים. חלאופילו פלייטר הבקיע בדקה ה-47, שגיא דרור הכפיל בדקה ה-59 והפועל רמת גן ניצחה משחק רביעי ברציפות. הצלחה מסחררת של אורי גוטמן.

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 1:4

ניצחון יקר להפועל ראשון לציון, שהבטיחה הישארות ותוכל להגיע למחזור הסיום של העונה בנחת. מוחמד במבה כבש את השער ה-19 שלו העונה (11), רוי מליקה השווה זמנית (26) ואוהד ברזילי החזיר את היתרון לראשון (37). אילי טמם הוסיף בדקה ה-73 ולפני הסיום במבה השלים צמד (89) וחתם.

הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 2:0

כפר קאסם ביצעה שינוי מאוחר על הקווים ואיסמעיל עאמר שהחליף את תומר קשטן, הוליך אותה לניצחון סופר חשוב על קבוצה שמפזרת נקודות לכל עבר בפלייאוף התחתון. אסיל כנעני הבקיע בדקה ה-45, סגס תאמבי הכפיל בפנדל (86) ובזכות הפרש השערים שלה, תיקו במחזור הבא יספיק לקאסם בשביל הישארות.

מכבי אחי נצרת - הפועל אדומים אשדוד 0:3

אחרי שקיבלה את ארבע הנקודות בחזרה מבית הדין, אחי נצרת השיגה ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים, שיפרה את הפרש השערים שלה ועלתה למקום ה-14 שבסיום העונה שווה מקום במשחק המבחן נגד המנצחת הגמר המחוזות של ליגה א'. אנס דאבור כבש בפנדל בדקה ה-33 והשלים צמד בדקה ה-67, פאדי נג'אר הוסיף בדקה ה-48. אחי שברה שוויון אחרי ששני המשחקים הקודמים נגד אשדוד הסתיימו ב-0:0.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מוחמד במבה, שחקן הפועל ראשון לציון. מאור אלקסלסי
הבטיחו הישארות. במבה והפועל ראשון לציון/מאור אלקסלסי

פלייאוף עליון

מכבי פתח תקוה - מכבי קביליו יפו 1:3
למכבי פתח תקוה: גיא דהן (15), דולב אזולאי (39), שלו דניאל (84). ליפו: דובב גבאי (83)

ביום שני בפלייאוף העליון

הפועל פתח תקוה - בני יהודה
עירוני טבריה - הפועל אום אל פאחם
הפועל עכו - הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully