וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "המשימה לא הושלמה, הופעות גדולות לא יהיו במלחמת הישרדות"

מאמן הפועל תל אביב מצפה למשחק קשוח מול קרית שמונה (שבת, 18:45, ספורט4): "כל ניצחון מאוורר וכל הפסד מסבך". על הקטטה בטרנר: "דברים לא מסודרים ומאורגנים"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה, הפועל תל אביב יודעת שביום שבת (18:45, ספורט4) היא תקבל הזדמנות נהדרת לשים מאחוריה את החשש הגדול ביותר ולהבטיח הישארות בליגת העל. הקבוצה של חיים סילבס תארח את עירוני קרית שמונה שנמצאת מתחת לקו האדום, ותיקו יספיק לה כדי לשמור על פער של חמש נקודות ובכך להבטיח הישרדות.

המאמן חיים סילבס דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, והסביר כי בקבוצה שכחו מהר מאוד מהניצחון החשוב על בני סכנין ביום ראשון האחרון: "אנחנו מגיעים למשחקים על הקשקש וזה עוד אחד. הניצחון הקל עלינו מאוד, אבל כבר באותו הלילה הבנו שהמשימה עדיין לא הושלמה, מקווה שהיא תושלם בשבת בלי תקלות בדרך".

"הופעות גדולות זה לא מה שיקרה באווירה הזאת, של מלחמות הישרדות", המשיך סילבס, "ברור לנו איזה סוג משחק זה הולך להיות ומול מי אנחנו משחקים. אנחנו מכירים את קרית שמונה ואת הכוחות שלה, מבינים שיהיה משחק על כל הקופה".

מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. אריאל שלום
עוד מלחמת הישרדות. סילבס/אריאל שלום

על הפצועים: "אין שחקן כזה או אחר שבלעדיו או בגללו קורים דברים, נכון שאנחנו חסרים ופצועים, למשל את דן איינבינדר שהוא המנהיג והקפטן. נגיע עם מי שיש ונילחים חזק. אלן אוז'בולט בהחלמה מתקדמת, לא יודע מה יהיה איתו. היום הוא התאמן בזהירות עם הקבוצה ומחר נקבל החלטה. שלומי אזולאי היה חולה עד היום והתאמן, חושב שיהיה כשיר".

על הצפיפות בתחתית: "כל משחק הופך להיות קריטי, כל ניצחון מאוורר וכל הפסד מסבך. אחרי סכנין עשינו את הסוויץ' למשחק הזה, אפילו לא רציתי להתעכב על המשחק ההוא. צריך למקד את האנרגיות והפוקוס מקצועית ובעיקר מנטלית, זה קצת כמו גמר גביע, צריך להביא תוצאה".

על השתלשלות האירועים מאז הקטטה במשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה: "אימנתי בדרבי החיפאי וגם שם הייתה תגרה שהובילה להרחקת שחקנים. הדברים לא מסודרים ולא מאורגנים, זה לא צריך להיות ככה. לא מובן לי למה בסוף המשחק הגיעו למצב הזה, כמאמן כדורגל זה נותן הרגשה לא טובה. שתי הקבוצות עשו עונות נדירות ויש להן קהלים מעולים, הן מביאות לכדורגל המון צבע. היה חבל לראות את זה, מקווה שהצדק ייעשה".

אמיליוס זובאס הוסיף: "כולם מבינים כמה חשוב המשחק ושהוא תלוי בנו, אם נשחק טוב ונתרכז יהיה טוב. מקווים להשיג תוצאה טובה ואז נדבר על העונה הבאה. אמרו שרוצים לדבר איתי על העונה הבאה, אבל החלטנו שזה יקרה אחרי המשחק בתקווה שהתוצאה תהיה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully