וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה - לחקות את מונאקו: במכבי תל אביב מצפים ל"גישה אחרת"

4.5.2023 / 8:45

הצהובים יודעים שרק עליית מדרגה ברמת האגרסיביות תוביל לניצחון במשחק 4 (21:05) שיציל את העונה האירופית. היליארד יודע: "נצטרך לשחק כמו שהם שיחקו, התוצאות יהיו בהתאם"

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק 3/מתוך האתר הרשמי של מונאקו

מכבי תל אביב עשויה לסיים הערב (חמישי, 21:05) את עונת היורוליג שלה, אם תפסיד במשחק מספר 4 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מונאקו. הצהובים מגיעים למשחק בפיגור 2:1, אחרי שהפסידו את שני המשחקים האחרונים, כולל את האחרון שלשום בהיכל מנורה. למרות זאת, במועדון יש תקווה גדולה שיכפו משחק חמישי בשבוע הבא בצרפת.

מכבי מגיעה למשחק אחרי האכזבה הגדולה במשחק השלישי בסדרה, משחק בו לא הובילו ולו לרגע אחד. בקבוצה התקשו להסביר את הפערים שבין המשחק הראשון, בו שלטו ללא עוררין, לבין שני המשחקים שבאו לאחר מכן, אך יודעים כי לא מעט שחקנים יצטרכו לעשות קפיצת מדרגה במשחק הערב כדי לא לסיים את העונה האירופית בטונים צורמים.

"הופתענו מחלק מהדברים שקרו במשחק הקודם", אמר אחד מאנשי מכבי אתמול, "הייתה ציפייה שבמשחק ביתי בפלייאוף יותר שחקנים יתעלו, ומה שקרה היה בדיוק ההיפך. יש לנו ביטחון מלא בשחקנים שלנו, אבל הם יצטרכו לבוא בגישה אחרת, גישה של לטרוף את הפרקט מהשנייה הראשונה כמו שמונאקו עשו בשני המשחקים האחרונים. אם מונאקו תהיה הקבוצה היותר אינטנסיבית, יהיה לנו קשה לנצח".

דארן היליארד מכבי תל אביב. דני מרון
מחכה לאתגר. היליארד/דני מרון

"זה יהיה מבחן טוב עבורנו. כמובן שהיינו מאוכזבים מהתוצאה במשחק 3, אבל זה חלק מהתהליך", הסביר דארן היליארד. "שיחקנו חזק, הנענו כדור די טוב, שמרנו בהגנה ונלחמנו עד הסיום. במשחק הראשון היינו אגרסיביים יותר ובשני האחרונים הם היו יותר אגרסיביים. נצטרך לעלות ולשחק חזק כמו שהם שיחקו, התוצאות יהיו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully