וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MVP מול מכונה: אמביד חזר, אבל בוסטון רמסה את פילי ואיזנה ל-1:1

שחקן העונה הטרי התאושש מהפציעה וקלע 15, אבל הסלטיקס התעלו וגם ביום פושר של טייטום המטירו 20 שלשות בדרך ל-87:121 מוחץ. בראון וברוגדון הצטיינו, הארדן נעצר

ג'ואל אמביד מתבשר שנבחר ל-MVP/מתוך עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס

משחק ההצהרה של בוסטון: אחרי הפסד מפתיע בפתיחת חצי גמר המזרח, הסלטיקס הביסו הלילה (בין רביעי לחמישי) 87:121 את פילדלפיה וקבעו 1:1 בסדרה, כשהם מקלקלים את מה שאמורה הייתה להיות החגיגה הפרטית של ג'ואל אמביד. ה-MVP הטרי שהחמיץ את המשחק הראשון בשל פציעה וראה את ג'יימס הארדן סוחב את הסיקסרס על גבו, התאושש וחזר לחמישייה, אבל ראה כיצד המכונה המשומנת של הסלטיקס מכניעה אותו ואת חבריו עם נוקאאוט.

הסלטיקס הראו דומיננטיות כבר מהדקות הראשונות. ג'ייסון טייטום אמנם נקלע לבעיית עבירות מוקדמת (וסבל ממשחק חלש כל הערב), אבל השלשות חזרו להיכנס באחוזים גבוהים, ההגנה חזרה להיות קשוחה וממושמעת, וזה עזר לבוסטון לפתוח פער קטן במחצית הראשונה, כשהיא יורדת להפסקה ביתרון 8. גם את המחצית השנייה הסלטיקס פתחו חזק מאוד, כשהם עולים ליתרון 20. פילי עוד הצליחה לצמק למינוס 13 במה שנראה כמו התחלה של קאמבק, אבל בוסטון יצאה משם לריצת 5:19, ולמעשה הכריעה סופית את המשחק עוד לפני הרבע האחרון, אליו הגיעה עם יתרון בטוח של 27 נקודות. בזמן שנוצר הסלטיקס שהובילו בשיא ב-36 הפרש, בעיקר שיפרו סטטיסטיקות, ודאגו להעביר לפילי מסר לקראת המשך הסדרה.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, מול ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Maddie Meyer, GettyImages
שניהם לא היו בשיאם, רק בצד אחד ידעו לחפות על זה. טייטום מול אמביד/GettyImages, Maddie Meyer
מלקולם ברוגדון, בוסטון סלטיקס. רויטרס
שוב מצטיין מהספסל. ברוגדון/רויטרס

כאמור, בוסטון עשתה את כל זה גם ביום חלש ולא אופייני של ג'ייסון טייטום, שסיים עם 7 נקודות בלבד ב-1 מ-7 מהשדה ושיחק 19 דקות בלבד בגלל בעיית עבירות. ג'יילן בראון התעלה וסיים כקלע הוביל עם 25 נקודות, מלקולם ברוגדון שוב הצטיין מהספסל עם 23 ו-6 ריבאונדים, דרק ווייט ומרכוס סמארט הוסיפו 15 כל אחד והסלטיקס בעיקר חזרו להרגלים שאפיינו אותם כל העונה, כשהם צולפים 20 שלשות ב-40%, חולקים את הכדור אחד בין השני בצורה מרשימה (26 אסיסטים לעומת 13 בלבד של הסיקסרס) ובעיקר שומרים חזק.

ההגנה החזקה הזו הורידה את פילי לקרקע. אחרי שצלפה 17 שלשות במשחק 1, היא הסתפקה ב-6 שלשות ב-20% בלבד הלילה, וראתה את ג'יימס הארדן שהיה גיבור המשחק הקודם נעצר על 12 נקודות עם 2 מ-14 בלבד מהשדה כולל 0 מ-6 מחוץ לקשת. טוביאס האריס הוביל את רשימת הקלעים עם 16 נקודות לצד 7 ריבאונדים, בעוד אמביד ששיחק 27 דקות הגיע ל-15 נקודות ו-5 חסימות, אבל עדיין נראה רחוק מכושרו הרגיל. טייריס מקסי הוגבל אף הוא ל-13 נקודות (6 מ-14 מהשדה).

ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. Maddie Meyer, GettyImages
הטופ סקורר. ג'יילן בראון/GettyImages, Maddie Meyer
ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
הפעם זה נראה הרבה פחות טוב. הארדן/רויטרס

עכשיו הסדרה תעבור לפילדלפיה, שתקווה להתאושש במשחק 3 שייערך בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully