וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג מחכה: 2:3 לפרנקפורט על שטוטגרט בדרך לגמר הגביע

האורחת השיגה ניצחון קשה בחוץ ותתמודד מול מחזיקת הגביע על התואר, שער ובישול לקולו מואני. ניצחון קריטי לברסט על נאנט בקרב התחתית בצרפת

תקציר ניצחונה של ר.ב. לייפציג 1:5 על פרייבורג בחצי גמר הגביע הגרמני/ספורט1

כמו בישראל, גם בגרמניה הושלמה הערב (רביעי) תמונת העולות לגמר הגביע בסיומו של משחק רב שערים. איינטרכט פרנקפורט קבעה לעצמה מפגש מול מחזיקת הגביע ר.ב. לייפציג אחרי 2:3 מול שטוטגרט, ובכך התשיעית בטבלת הבונדסליגה שמרה לעצמה סיכוי טוב להגיע לאירופה בעונה הבאה.

שטוטגרט מתחתית הליגה התחילה טוב לעיני הקהל הביתי עם שער של טיאגו טומאס אחרי 19 דקות, אך בתחילת המחצית השנייה חזרה האורחת עם מהפך בזק. רנדל קולו מואני בישל לאבן אנדיקה את השוויון בדקה ה-51, וכעבור ארבע דקות הצטרף דאיצ'י קמאדה שקבע 1:2.

קולו מואני זכה אשתקד בגביע הצרפתי עם נאנט, וכחלק ממאמציו לשחזר את ההישג גם בגרמניה הוא דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:3. אנזו מילוט צימק בדקה ה-83, בורנה סוסה השאיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-85 ומשם חבריו לא הצליחו להתאושש ולהשיג שער שוויון.

גמר הגביע בין הקבוצות ייערך ב-3 ביוני באצטדיון האולימפי בברלין.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
יפגשו את לייפציג. שחקני פרנקפורט חוגגים/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

* המחזור ה-33 בליגה הצרפתית הושלם הערב עם קרב תחתית גורלי שהסתיים ב-0:2 לברסט על נאנט. ז'רמי לה דוארון הבקיע ראשון בדקה ה-19, מתיאס פריירה לאז'ה הכפיל בדקה ה-35 וסידר למארחת פער של שלוש נקודות מנאנט שנמצאת מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully