וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ המסורתי "לאורו" להנצחתו של סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל יתקיים ברחובות ב-19.5

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו את המרוץ אשר מהווה את אירוע השיא השנתי של עמותת "לאורו", שהוקמה לזכרו ולהנצחת מורשתו של תושב העיר סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, לוחם יחידת דובדבן שנפל בפעילות מבצעית ברמאללה ב-26/5/2018

מרוץ לאורו 2022. אולפני רחובות,
מרוץ לאורו 2022/אולפני רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות את הציבור להשתתף במרוץ "לאורו", שיתקיים זו השנה החמישית ברציפות לזכרו של תושב העיר סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל. המרוץ יתקיים ביום שישי, 19.5. בשעה 8:00 תחל ההתכנסות באתר הפרדסנות, בשעה 9:00 ייערך טקס במקום ובשעה 9:30 יוזנק המרוץ.

סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, שירת כלוחם ביחידת דובדבן. רונן נפל במהלך פעילות מבצעית ברמאללה. בן 20 היה במותו. זמן קצר לאחר האסון מצאה משפחתו פנקסים אישיים בהם כתב את מחשבותיו וגילתה סרגל ערכים וניסח לעצמו מודל חיים "לעשות עם עצמך חושבים כל סופ"ש או כל יום מה נתת השבוע, כמה נתת השבוע מעצמך, איך ניתן לשפר ומה לשמר".

עמותת "לאורו" שהוקמה לזכרו של סמ"ר לוברסקי ז"ל ולהנצחת מורשתו, מעודדת לאהבת הארץ ולציונות, באמצעות הפעלת תוכניות שונות לילדים ובני נוער המעודדות אותם לתת מעצמם, לחברים, למשפחה, לקהילה, לחברה ולמדינה. העמותה פועלת בקרב אוכלוסיות מגוונות מתוך מטרה לחבר ביניהן ולהעצים אותם. אירוע השיא של העמותה מדי שנה הוא מרוץ "לאורו".

המרוץ ברחובות יתקיים בשני מסלולים: מסלול קצר של 2 ק"מ ומסלול ארוך של 6 ק"מ, לבחירת המשתתפים. ההשתתפות במרוץ כרוכה בתשלום - בני נוער עד גיל 18 בעלות 18 ₪ ובוגרים מעל גיל 18 בעלות 50 ₪, שישולמו לעמותת "לאורו". להרשמה והשתתפות במרוץ לחצו כאן.

מסלולי המרוץ ברחובות יחולקו לחמישה קטעים, כשבסוף כל קטע תוצב עמדה בה כל קבוצה תקבל חלק מפאזל. בתום המסלול כל קבוצה תסיים עם חמישה חלקי פאזל שיתחברו זה לזה לתמונה אחת גדולה. בפאזל יבואו לידי ביטוי רוחו ומידותיו של סמ"ר לוברסקי ז"ל, כשכל חלק בפאזל יציג את אחת המידות הבאות: רעות, ענווה, מקצועיות, דבקות במטרה, אחריות.

מרוץ לאורו 2022. אולפני רחובות,
מרוץ לאורו 2022/אולפני רחובות

ב-1.6, יום האזכרה הרשמי לנפילתו של סמ"ר לוברסקי ז"ל, מתוכנן להתקיים גם מסע לילי לירושלים, שיכלול עליה לקברו ואזכרה לזכרו, צעדה וסיום בטקס חגיגי ומרגש ברחבת הכותל המערבי.

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "החברה העירונית נרתמת לסייע בקיום המרוץ לזכרו של רונן, אשר במהלכו באים לידי ביטוי ערכים חברתיים משמעותיים, וקיומו מהווה חיבוק של תושבי העיר למשפחתו וחבריו".

מנהל אגף הספורט, דורון שמחי: "אנו רואים משמעות גדולה בקירוב הקהילה לכל פעילות ספורטיבית בעיר, בוודאי כזאת הקשורה להנצחת תושב העיר שנפל בפעילות מבצעית וקוראים לכל מי שיכול להירשם ולקחת חלק במרוץ".

לאתר עמותת "לאורו": www.le-oro.com

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully