וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישאם לאיוס: "קרית שמונה? זה משחק על החיים שלנו"

שחקן הכנף של הפועל תל אביב מתכונן למשחק המכריע בשבת: " נגיע עם אש בעיניים כדי לנצח. גאה להיות במועדון הזה"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל תל אביב עדיין רחוקה מהבטחת ההישארות בליגת העל, אבל תיקו נגד עירוני קרית שמונה בשבת יעשה עבורה את העבודה. הפסד לעומת זאת, יסבך אותה מאוד לפני מחזור סיום העונה בו תתארח אצל הפועל חדרה.

ביום ראשון האדומים ניצחו את בני סכנין 0:1 משער יקר של הישאם לאיוס ושחקן הכנף התראיין היום לאתר הרשמי של המועדון. השחקן בן ה-22 הגיע בקיץ והבריק, לפני שנפצע ונעדר תקופה של כשלושה חודשים. בזמן האחרון הוא חוזר לכושר ובמשחק האחרון כאמור הבקיע שער יקר.

"הפועל תל אביב זה כמו בית בשבילי", אמר לאיוס לאתר הרשמי של הפועל תל אביב, "התחברתי מאוד למועדון, לאוהדים, לכל הצוות. תמיד אעשה הכל למען הצלחת המועדון ואנסה לשמח את האוהדים שלנו. אני גאה להיות בהפועל".

על המשחק בשבת אמר לאיוס: "זה משחק על החיים שלנו. אנחנו מתאמנים קשה מאוד ומתכוננים בדרך הכי טובה כדי לבוא מוכנים. נגיע למשחק עם אש בעיניים כדי לנצח. אני בטוח שקהל יגיע בהמוניו וזה יעזור לנו מאוד להשלים את המשימה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם הישאם לאיוס. דני מרון
האדומים מקווים לחגוג שוב בשבת/דני מרון

לאיוס התייחס לנבחרת הצעירה של ישראל, שתשחק בקיץ ביורו 2023: "שמח להיות בנבחרת ישראל, זה כבוד גדול בשבילי. כנבחרת אנחנו חייבים להאמין בעצמנו וביכולות שלנו כדי להגיע רחוק בטורניר. בינתיים אני חושב רק לסיים את העונה בצורה טובה עם הפועל - ואז נתפנה למשימה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully