וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על המקום השני עוד פתוח: 75:82 להפועל ירושלים בנס ציונה

מחזיקת הגביע רשמה ניצחון חמישי רצוף בליגה, ועדיין נושפת בעורפה של הפועל תל אביב. 15 לסמית', ונה ושגב הוסיפו 11 כל אחד

במפגש בין שתי קבוצות שעל סמך מיקומן בטבלה עשויות לשחק זו נגד זו ברבע גמר הפלייאוף, הפועל ירושלים גברה 75:82 על עירוני נס ציונה הערב (רביעי) במשחק ההשלמה מהמחזור ה-23 בליגת העל. מחזיקת הגביע שמרה על סיכוי לסיים את הבית העליון במקום השני בזכות ניצחון הליגה החמישי ברציפות שלה, ועל הדרך העניקה מנוחה לשני שחקנים חשובים בדמותם של זאק הנקינס וליוואי רנדולף.

10 שלשות ב-62.5% דיוק במחצית הראשונה אפשרו לקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' לפתוח יתרון של 9 נקודות בשלושה מקרים שונים. לאחר ההפסקה הסטטיסטיקה התיישרה, והשלשה ה-11 והאחרונה הגיעה רק כשלוש דקות לסיום, אבל הקשיחות האופיינית בהגנה וחלוקת נקודות מאוזנת משחקני הפועל ירושלים, הובילה לבריחה נוספת לפער שיא של 13 נקודות, ממנו החבורה של אלעד חסין כבר לא הצליחה להתאושש בדרך להפסד רביעי ברציפות.

שחקני עירוני נס ציונה: טיילר ביי, ג'רום מיינסי, די ג'יי קופר. לירון מולדובן
בעירוני נס ציונה מקווים לקטוע את שרשרת ההפסדים/לירון מולדובן
ספידי סמית', הפועל ירושלים. לירון מולדובן
ספידי סמית' חזר לסגל הפועל ירושלים וסיפק הופעה טובה מאוד/לירון מולדובן

קלעו לנס ציונה: די ג'יי קופר 21 ו-8 אסיסטים (4/9 ל-3, 4 איבודים), טיילר ביי 13 ו-7 ריבאונדים, צוף בן משה (6 ריבאונדים) וג'רום מיינסי 10 כל אחד, רז אדם 9, טראוויס ווריק 7, רוני הארל 5.

קלעו לירושלים: ספידי סמית' 16, איתי שגב (7 ריבאונדים) וסים-סנדר ונה (3/5 ל-3) 11 כל אחד, עוז בלייזר 10, קאדין קרינגטון, ברנדון בראון ומארקס מייריס 7 כל אחד, טי ג'יי קליין 6, אור קורנליוס 3, נועם יעקב 2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון עם עוז בלייזר. לירון מולדובן
ניצחון ליגה חמישי ברציפות להפועל ירושלים. קרינגטון ובלייזר/לירון מולדובן
ג'רום מיינסי, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
המומנטום השלישי של עירוני נס ציונה נמשך. ג'רום מיינסי/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

אחרי שתי דקות שלמות ללא נקודות, מייריס קלע שלשה מהפינה ובהתקפה הבאה הגיעה עוד אחת של קרינגטון. מיינסי צימק ל-6:3 במהלך של סל ועבירה, בלייזר דייק מהקו פעמיים בצד השני וסמית' בשני סלים רצופים הגדיל את הפער ל-9. ביי הגיב בשלשה וקליעות עונשין של מיינסי הורידו ל-12:8. קופר הוסיף שתיים מהקו, ואחרי שלשה של בראון, סלים של הארל ובן משה צימקו את ההפרש לנקודה. ונה וביי קלעו שלשה בכל צד ונקודות עונשין של קופר קבעו 20:21 לירושלמים אחרי רבע אחד.

שחקני הפועל ירושלים: מארקס מייריס, קאדין קרינגטון, גלעד לוי. שחקני עירוני נס ציונה: די ג'יי קופר, ג'רום מיינסי, טיילר ביי. לירון מולדובן
האורחים היו עדיפים מהפתיחה/לירון מולדובן
שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי בין שחקני הפועל ירושלים: מארקס מייריס, עוז בלייזר. לירון מולדובן
מיינסי וחבריו הצליחו זמנית להישאר קרובים/לירון מולדובן

רבע 2:

שלשה של הארל השלימה את המהפך, אך ירושלים יצאה לריצת 0:11 עם שלשות של בראון, בלייזר וונה, שהוסיף גם סל לשתיים בתווך. ווריק החל מומנטום חיובי של נס ציונה עם 5 רצופות, בלייזר צלף עוד אחת מחוץ לקשת אבל רז אדם השווה ל-35:35 אחרי בליץ אישי מרשים של 7 נקודות ברצף. מייריס וקופר החליפו סלים ושמרו על שוויון, אבל הגיעו 9 נקודות ללא מענה של מחזיקת הגביע - סמית' היה חתום על 7 האחרונות מתוכן אחרי סל הבכורה של נועם יעקב במשחק, והפועל ירושלים ירדה להפסקה ביתרון 37:46.

מאמן עירוני נס ציונה, אלעד חסין, עם די ג'יי קופר. לירון מולדובן
אלעד חסין מעביר הוראות לדי ג'יי קופר/לירון מולדובן
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. לירון מולדובן
קבוצתו של אלכסנדר דז'יקיץ' קלעה מצוין במחצית הראשונה/לירון מולדובן

רבע 3:

מיינסי צימק אך השאיר נקודה על קו העונשין, שגב קלע משם פעמיים ובהמשך הגיב לשלשה של בן משה עם הטבעה שקבעה 41:50. בלייזר הטביע והביא את ההפרש לדו-ספרתי לראשונה, סל של ווריק ושלשה של קופר קירבו את נס ציונה. סמית' סחט עבירה לשלוש זריקות אבל פגע רק באחת, קופר מסר אסיסט לביי והוסיף עוד שלשה שקיזזה ל-53:51, אבל ספג עבירה טכנית ובראון דייק בזריקת העונשין. מיינסי ביצע שתי עבירות מהירות והגיע לארבע, שגיב הלך לקו וקלע שתיים. ביי החטיא אחת משתיים בצד השני ולאחר מכן החליף סלים עם קורנליוס - 58:54. קליין עלה על הלוח, קורנליוס הוסיף קליעת עונשין, קופר רשם שתיים כאלה מנגד וקרינגטון חתם את הרבע ב-56:63 לאורחים.

שחקני הפועל ירושלים: ברנדון בראון, טי ג'יי קליין. לירון מולדובן
טי ג'יי קליין (משמאל) נכנס לעניינים בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי/לירון מולדובן
צוף בן משה, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
המארחת רדפה, מבלי לתפוס. צוף בן משה/לירון מולדובן

רבע 4:

קליין עם 4 נקודות וסל קרינגטון ביניהן הובילו את ירושלים ליתרון שיא, 56:69. קופר הגיב בשלשה ועוד אסיסט לביי שהקטין למינוס 8, מייריס ומיינסי החליפו סלים, שגב הטביע וסחט עבירה, ובעזרת קליעת בונוס העלה ל-63:74. בן משה ניסה להשאיר סיכוי עם שלשה, מיינסי דייק פעמיים מהקו, סמית' צלף מעבר לקשת - 68:77 לקבוצה מהבירה. בן משה ושגב קלעו סל כל אחד בצד שלו, אדם הוסיף נקודות משלו וקופר בשלשה הוריד ל-4 הפרש כשנותרו 50 שניות, אבל קליעת עונשין של סמית' ודאנק של שגב סגרו עניין - 75:82 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully