וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה חוזר - היישר לסלון שלכם

Warner Bros. Discovery מזמינה אתכם לחוות כל רגע מ-21 השלבים של הג'ירו האיטלקי בערוץ יורוספורט ובשירות הסטרימינג discovery+

הרוכב בינאים גירמאי מאריתראה הפך לאפריקאי הראשון שזוכה בקטע במירוץ ג'ירו ד'איטליה, חגג על הפודיום ונפצע. רויטרס
ג'ירו ד'איטליה, חגיגת האופניים של האביב/רויטרס

ג'ירו דה איטליה (Giro D'Italia) יפתח את עונת הגראנד טור בפעם ה-106 ביום שבת, 6 במאי, בעיר אורטנה שבחבל אברוצו, ויגיע לקו הסיום ברומא ב-28 במאי, אחרי קרוב ל- 3,500 קילומטרים ויותר מ-51 אלף מטר טיפוס. מסלול הג'ירו דה איטליה מוקף על ידי נוף מרהיב, הכולל חופים, הרים וקהילות מקומיות, במהלך שלושה שבועות של מסע שכולו ספורט, אתגרים ושבירת שיאים. במהלך המרוץ, 176 רוכבים מרחבי העולם יתחרו על החולצה הוורודה הנחשקת ורק הקשוחים ביותר יזכו להגיע לקו הסיום ברומא.

בעזרת סטודיו המציאות הרבודה עטור הפרסים Cube, וורנר ברוס דיסקברי יספקו לצופים חווית צפייה יוצאת דופן, באמצעות כלי ניתוח חדשניים ומציאות רבודה מתקדמת. בין החידושים נמנים 'מד השיפוע' (inclinometer) הייחודי אשר בוחן את מהירות הרוכב ביחס לשיפוע המסלול, תצוגות תלת-מימד חדשניות עבור כל שלב בג'ירו, וויז'ואל סוחף ומציאותי, כאלו שכמעט ישגרו את הצופים לאיטליה וימחישו את התפתחויות המרוץ בצורה שלא נראתה מעולם.

השנה, האוהדים יקבלו גישה חסרת תקדים לקבוצות ולרוכבים המתחרים כחלק מיוזמת שיתוף התוכן הייחודית של וורנר ברוס דיסקברי. באמצעות סרטונים מאחורי הקלעים ממלונות בהם הצוותים שוהים, ומנסיעות באוטובוסים קבוצתיים, כמו גם ראיונות בלעדיים עם רוכבי מפתח ברגעים מכריעים בכל שלב - האוהדים ירגישו קרובים מאי פעם לחוויית הג'ירו האיטלקית האמיתית.

בשיחה עם יורוספורט, אלוף העולם לשנת 2022 במרוצי הכביש, רמקו אוונפול, שיתף בתחושותיו לקראת הג'ירו דה איטליה: "אני אנסה לנצח שלב לפחות, או יותר משלב אחד ולהצליח בדירוג הכללי. זה בוודאות יהיה קשה. אני מזכיר לעצמי שאי אפשר לנצח בכל מרוץ, לא ככה עובדת רכיבה על אופניים. אני תמיד אעשה את המקסימום שלי, אנסה ללכת על הניצחון בכל מרוץ, אבל זה לא תמיד אפשרי".

המהדורה ה-106 של ג'ירו דה איטליה משמשת גם כמבשר למרוץ עשרת השלבים לנשים, ג'ירו רוסה (Giro Donne), מרוץ אופני כביש לנשים והגרסה הנשית של הג'ירו דה איטליה, אשר צפוי להתקיים בין ה-30 ביוני ל-9 ביולי. האלופה הנוכחית אנמיק ואן ולוטן, רוכבת אופני כביש ואופני מסלול הולנדית הנחשבת לאחת הרוכבות החזקות והבולטות בעשור השני של המאה ה-21, תקווה לשמור על החולצה הוורודה בה זכתה ב-2022.

עונת ה-Grand Tour לנשים החלה ב-1 במאי עם מרוץ La Vuelta Femenina הראשון בהחלט, שהתרחב למירוץ חד-יומי. וורנר ברוס דיסקברי מחויבות למשימתה להביא לשוויון ביו ספורטאים לספורטאיות, ובתחום הרכיבה בפרט, באמצעות הסיקור החי, התוכן והסיפורים האישיים. לפיכך, כלל השלבים מהטור דה פראנס לנשים, וואלטה פמינה והג'ירו רוסה ישודרו בשידור חי בפלטפורמות השונות.

בין הפרשנים: אלברטו קונטדור

בשיחה בלעדית עם יורוספורט, אנמיק ואן ולוטן, אלופת הג'ירו רוסה זו הפעם השלישית, העריכה את יעדיה לקראת העונה האחרונה שלה: "אני תמיד מסתכלת קדימה. לפעמים אני צריכה להכריח את עצמי באמת להנות לרגע, ולהבין מה השגתי. לאחרונה אני קצת יותר מודעת לכך שאני עושה משהו מיוחד, ושבקרוב זה נגמר. אני משוכנעת שאני יכול להשתפר, יש לי כמה יעדים ומטרות שעדיין לא הגשמתי. ניצחון אף פעם לא הניע אותי, זה מבחינתי תמיד הדובדבן שבקצפת. בשבילי זה להיות במרוץ בזמן הנכון, להילחם על הניצחון, להיות חלק מהמשחק ולשמח את האוהדים שצופים בבית".

צוות הפרשנים הבינלאומי של Warner Bros. Discovery כולל את הכוכבים הגדולים בעולם בתחום הרכיבה, ביניהם אלוף הרכיבה פיליפ ז'ילבר, זוכה הגי'רו הכפול אלברטו קונטדור, אגדת הרכיבה הגרמנית יינז ווט (Jens Voigt), ורוכב העבר האנגלי אדם בליית'.

סקוט יאנג, סמנכ"ל תוכן והפקה ב- Warner Bros. Discovery Sports Europe, מסר: "חודש מאי מציין תקופה מרגשת ומלאת אקשן בשידורי הספורט שלנו בלייב, כאשר אנו נערכים להקרין את אירועי הספורט הגדולים האהובים על מעריצים ברחבי העולם. כבית לענף הרכיבה על אופניים וכשדרנים הרשמיים של הג'ירו דה איטליה, נשדר כל שלב במרוץ בשידור חי לצופים ברחבי העולם, ונציג לראשונה חידושים המספרים את הסיפורים של הצוותים והרוכבים, על מנת לייצר חיבור הדוק יותר בין האוהדים לגיבורי הרכיבה שלהם. בנוסף לסיקור המרוץ לגברים, אנחנו משדרים גם סיקור חי מהגרנד טור לנשים, כחלק מהמשימה שלנו לייצר שוויון בין גברים ונשים ובספורט ולהביא לקדמת הבמה את המאמצים והסיפורים של הספורטאיות המוכשרות שמתחרות".

מרוץ הג'ירו דה איטליה, קטעים בלעדיים מאחורי הקלעים וסיקור חי ישודרו בערוץ יורוספורט ובאפליקציה, וכן בשירות discovery+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully