וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ההתאחדות האירופאית בכדורמים מגיע לביקור רשמי בישראל

הפורטוגלי אנטוניו סילבה עומד להגיע בעוד כעשרה ימים, כדי לערוך סיור מקצועי ולקבל עדכון מלא על ההכנות של איגוד הכדורמים בישראל, לקראת אליפות אירופה לנשים ולגברים שתתקיים בישראל בינואר 2024

רויטל גלוסקא כהן ואנטוניו סילבה. יחצ,
רויטל גלוסקא כהן ואנטוניו סילבה/יחצ

נשיא ההתאחדות האירופאית בכדורמים ה- LEN, הפורטוגלי אנטוניו סילבה, עומד להגיע לישראל בעוד כעשרה ימים, כדי לערוך סיור מקצועי ולקבל עדכון מלא על ההכנות של איגוד הכדורמים בישראל, לקראת אליפות אירופה לנשים ולגברים שתתקיים בישראל בינואר 2024 בהשתתפות 32 נבחרות. אליפות אירופה שתתקיים בבריכה הלאומית במכון וינגייט, תפתח ב- 3 בינואר ותסתיים ב-16 בו. לישראל יגיעו כ-800 שחקניות ושחקנים ואנשי צוות.

יחד עם הנשיא האירופאי סילבה, בעבר שחיין ושחקן נבחרת פורטוגל בכדורמים, יגיעו לביקור מספר בכירים בהתאחדות האירופאית בכדורמים והאיטלקי מרקו בירי מנהל האליפות שניהל עד לא מכבר במשך 19 שנים את כל התחרויות הבינלאומיות של ה-LEN בשחייה ובכדורמים.

במהלך שהותו בישראל, יקיימו נשיא ה-LEN אנטוניו סילבה וצוותו סיור בבריכה במכון וינגייט, בבתי המלון שיארחו את האליפות ותוצג בפניהם ההדמייה של אליפות אירופה. רויטל גלוסקא כהן יו"ר איגוד הכדורמים בישראל אמרה לקראת בואו של הנשיא האירופאי: "אירוח אליפות אירופה לנשים ולגברים בכדורמים מהווה עבורנו ועבור הספורט הישראלי בכלל והקבוצתי בפרט אירוע שיא. הדבר מבטא את האמון הרב בכדורמים הישראלי ואת ההערכה המקצועית שהוא זוכה לקבל מהגורמים הבינלאומיים בשנים האחרונות, בהן ביצענו התקדמות מקצועית משמעותית. כולנו דרוכים ומחויבים לקיום אליפות אירופה באופן המקצועי והחוויתי הטוב ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully